2013. június 10.

C.J.Ellison - Élvezd a vaníliát

Ez már  a második könyv a kis hétvégi szerzeményeimből, de ahogy kicsit összekapom a gondolataim az első elolvasottról is írni fogok.
És persze lesz bejegyzés a Könyvheti hétvégéről és zsákmányokról is, csak Lupi elküldi majd a fotókat :)

Addig jöjjön ez a könyv. Mit ne mondjak kicsit tartottam tőle. Volt ugye nem olyan régen egy kis listám, hogy milyen Ulpius kiadós könyveket várok és ez is a listán volt.
Megmondom őszintén egy korábban szintén erről a listáról olvasott könyv amiről írtam is, hogy nem olyan lett mint vártam. Ez miatt tartottam ettől is, de Annie véleményét olvasva mégis adtam a könyvnek egy esélyt. És örülök, hogy így döntöttem mert ez a történet nagyon tetszett. Talán a molyos olvasás is mutatja mert az este kezdtem és már ki is végeztem.

Na de aki még nem hallott róla jöjjön egy fülszöveg és egy borító:

Fedezd fel a benned rejlő rossz kislányt, és engedd szabadjára…

Heather Pierce unja, hogy szakmai és magánéletében is a háttérbe szorul. Egyetlen éjszakára kétségbeesetten szeretne más bőrébe bújni, ezért részt vesz egy villámrandin. Talán itt, névtelenségbe burkolózva, új emberré válhat, amíg másként nem dönt. Amikor egy férfi, akinél esélye sem lehetne, az asztalához ül, Heather összeszedi minden bátorságát, és átveszi az irányítást, titokban attól félve, hogy elrejteni kívánt valódi énje elutasításra talál.

Tony Carmine, beszerzési igazgató és nemzetközi hírű nőcsábász, élete legfontosabb üzletét készül megkötni. Azonban egy villámrandin megismerkedik Heatherrel…és felfedezi, hogy talán éppen alárendelt szerepre van szüksége. Heather buja érzékisége megszállja minden gondolatát, égető vágy ébred benne, hogy magáénak mondhassa a legizgalmasabb szeretőt, akivel valaha találkozott. Egészen addig, amíg egy nap be nem sétál a konferenciaterembe, és meg nem látja Heathert az asztal túloldalán.

 

Mint a történet tartalmában olvasható rögtön egy a barátnőkkel közös úgymond "villámrandin" ismerhetjük meg Heathert aki éppen ezen az este dönt úgy, hogy valaki más bőrébe bújik és így akad össze a jóképű és gazdag Tonyval. Akivel igencsak izgalmasan indul az ismeretségük. 

Nem titok, és a könyvben is név szerint említik a Szürkét így a tartalom alapján nagyjából tudtam mire számíthatok ami ezt a részt illeti, és meg kell mondjam kíváncsi is voltam, hiszen ugye itt Heather az aki a kezébe veszi az irányítást holott ő közel sem ilyen természetű. Mégis azt kell mondjam jól áll neki, egy szexi és magabiztos nővé teszi aki teljesen megbolondítja ezt  férfit. 
No de igaz mégis az említett sorozathoz van hasonlítva, aki elolvassa a történetet láthatja, hogy mégis más. 

Én nagyon bírtam ezt a nőt aki Heather lett Tony mellett, és imádtam a közös pillanataikat. És gondolom nem kell mondanom, hogy erotikus jelenetekben nincs hiány :D  Ami különösen tetszett a történetben ez miatt imádtam is, hogy nem csak Heather hanem Tony szemszögéből is olvashattuk. Nem tudnám eldönteni melyiküket szerettem jobban maradjunk egy döntetlenben, de nagyon jó volt a férfi fejébe is belelátni. :)

Heatherről már esett pár szó, de Tony sem maradhat ki. Egy tipikus jóképű, gazdag plaboy aki nem éppen szenved hiányt nőkben. És aki ami a magánéletét a munkáját illeti, ő a főnök úgymond, nem hiába friss és új élmény neki, hogy a nő irányít és veszi kézbe a dolgokat. 

Tetszett ez a felállás, és ahogy az egész történet alakult. Főleg, hogy teljes mértékben róluk szólt, persze most mondhatnánk, hogy naná hiszen ők a főszereplők de úgy értem, hogy végig a kettejük kapcsolata volt középpontban, igaz néha kitértek mindkettőjük munkájára és ezzel kapcsolatban nem is lövöm le a poént ha azt mondom, hogy a munka is összekötötte őket. Tetszett benne ez a kis csavar, és ennek a hatásai és kíváncsian vártam mi fog kisülni a történetből. 

Meg kell mondjam sokkal, sokkal jobb lett mint vártam. A korábbi említett ilyen történethez képest ez remek lett, és bármikor szívesen újraolvasom. 

Lehet, hogy sokan unják már az ilyen erotikus jellegű történeteket amiket állandóan a Szürkéhez hasonlítanak - igaz akad is pici hasonlóság - de szerencsére ez mégis más és az írónő egy jó kis történetet hozott össze amit lehetett szeretni, kíváncsian várni a végét mi történik és kedvelni a szereplőket is. 

Örülök, hogy mégis megvettem és elolvastam, és örülök, hogy ezt a kiadó eltalálta és egy nagyon jó kis történetet adott ki :)

Ami a borítót illeti nekem nagyon tetszik, akárcsak a cím :D :)

És közben picit utána lestem a könyveknek mert örömmel láttam a borítón is, hogy ez a könyv egy sorozat része: " Walk on the wild side sorozat 1"  így írja borító ebből is gondoltam :D és valóban. Goodreads-en már fent van a második kötet is, eredeti borítóval persze. A címe : Avoiding Mr. Right és az értékelése még jobb mint ezé  köteté tehát nagyon kíváncsi lennék rá :)

Nem vagyok nagy angol zseni :D de annyi még nekem is lejött, hogy ebből  történetből megismert Carla lesz a főszerepben aki Heather barátnője. 

Ha már a borítónál tartunk akkor íme is. Remélem ez is megjelenik itthon, és hogy ez is ezzel az eredeti borítóval:                                                              





Értékelés:          
 



2 megjegyzés:

  1. Hoppá, észre sem vettem, hogy ez egy sorozat. :D De jó! :)
    Örülök, hogy tetszett a könyv, és köszi, hogy megemlítettél. :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony az, kíváncsi leszek a továbbiakra.
    És én is köszi :))

    VálaszTörlés