2013. június 15.

Samantha Young - Dublin Street

Négy éve az amerikai Jocelyn Butler, hátat fordítva tragikus múltjának, Edinburh-ban kezdett új életet. Joss nem adja át magát a gyásznak, nem néz szembe a démonaival, és senkihez sem akar igazán közel kerülni, de miután beköltözik Dublin Street-i fantasztikus albérletébe, lakótársnőjének jóképű bátyja fenekestül felforgatja féltve őrzött magánéletét.
Braden Carmichael az a fajta ember, aki mindig megszerzi, amit akar. És ő most Jocelynt akarja az ágyába csábítani. Braden, miután megtudja, hogy Joss irtózik a komoly kapcsolatoktól, alkut kínál, amelynek keretében átadhatják magukat a vágyaiknak anélkül, hogy „túlbonyolítanák” a dolgokat. Jocelyn merő kíváncsiságból belemegy az egyezségbe, miközben nem is sejti, hogy a skótot egyetlen cél vezérli: a lelkéig lemezteleníteni a konok lányt.


Röviden itt egy fülszöveg, amit nekem elég volt egyszer elolvasnom, hogy tudjam ez a könyv kell nekem. És, hogy nagy a valószínűsége, hogy imádni fogom.
Akkor aztán végképp biztos lettem benne mikor Lupi barátnőm mondta, hogy ezt olvasnom kell mert tudja, hogy imádni fogom.
Hát mindkettőnk megérzése jó volt. Nem is hiába került fel ez a könyv is a beszerzendők listájára a Könyvhét előtt és persze hoztam is haza.

Szerencsére végre ismét Nagyon jó könyveket fogtam ki. Az áprilisi Könyvfesztivál alkalmával sajnos beleszaladtam néhány olyan könyvbe ami nem éppen olyan volt amilyenre számítottam, de hála az égnek eddig úgy tűnik, hogy ezúttal jól válogattam. Mennyi is? Azt hiszem 10 könyvet hoztam haza és tegnap sikerült beszerezni még egyet itthon, de ezeknek már vagy a felét ki is olvastam, és örömmel jelenthetem ki, hogy imádtam őket.
Na de erről majd később lesz egy bejegyzés és kép a szerzeményeimről :)
De térjünk is vissza erre a könyvre.

Meg kell mondjam az mellett, hogy nagyon megfogott a könyv fülszövege nem kicsit meg is lepett. Nem hiszem, hogy sokat elárulok ha azt mondom, hogy igencsak egy erotikus jelenetekkel gazdagított történet. Ez volt ami meglepett, mert legalábbis nekem nem rémlik, hogy ilyesmi stílusú könyvet olvastam volna a kiadótól.
Na persze eszemben sincs panaszkodni. Bár végtére is tudjuk, hogy az utóbbi időben egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az ilyesféle könyvek. Persze amennyien szeretik őket, annyian is másznak már a falra az ilyenektől, de én az előbbiek csoportjába tartozom. Noha tényleg akad egy kettő ami már az én elcseszett ízlésemnek is - itt mondanék egy jelzőt erre magamra amit Lupi tesóm tud is :D de megtartjuk magunknak - sok már, gondolok itt a töménytelen szexjelenetre.
De ez a történet minden szempontból szuperre sikeredett szerintem. Na de ne szaladjunk annyira előre.

A történetet Jocelyn szemszögéből ismerhetjük meg. Joss fájdalmas és tragikus múltja miatt menekül el a szülő városából és próbál boldogulni. Évek telnek ez a bizonyos szerencsétlenség óta ami hatalmas mértékben hatással van az életére, a kapcsolataira.
A történet végül Joss költözésével indul, ugyanis beköltözik egy Dublin Streeti albérletbe. Ahol mint a tudjuk, megismerkedik lakótársnője Ellei bátyjával Bradennel.
Nem meglepő, hogy az ő személyében egy rendkívül jóképű fickót ismerhetünk meg, aki nem arról híres, hogy unalmas és szőke herceg típus lenne.
Épp ellenkezőleg. Igen érdekesen indul már a első és második találkozás is, és elindul a játék.
A srác ugyanis meglátta Josst és tudja, hogy akarja ezt a nőt. Na de ehhez Jossnak is akad egy két szava. Aki szintén akárcsak Braden, nem akar komoly kapcsolatot. Ez így mondhatjuk kapóra is jön nekik hiszen valahányszor csak találkoznak, egymás közelébe kerülnek ott felizzanak a szikrák és szinte sistereg a levegő.
És belemennek egy amolyan csak szex és más semmi kapcsolatba.
Ezt a kapcsolatot követhetjük nyomon, erotikus pillanatokkal fűszerezve, akad azért romantika is és nem utolsó sorban nagyon szerettem azokat a pillanatokat amikor egymást húzták, és ahogy Braden meg akarta szerezni Josst.

Emellett szép lassan egyre többet és mindent megtudhattunk mindkettőjük múltjáról is.
Joss nagyon szimpatikus volt, és teljesen együtt tudtam vele érezni, és többnyire megérti mit miért tett, és miért viselkedett úgy ahogy de azért jó, hogy Braden ott volt mellette és helyretette amikor éppen szükség volt rá.
Ő is szimpatikus volt, és nem mondok újat azzal, hogy egy imádnivaló pasi. Ketten együtt nagyon jó kis párost alkottak, és ahogy a borító írja hála nekik egy és az író nőnek egy cseppet sem szürke történetet kaptunk.
Amihez az úgymond mellék szereplők is nagyban hozzájárultak, főleg Braden húga Ellei. Meglepő szál volt amit vele kapcsolatban font bele az író nő, de egy idő után sejtettem, hogy nem véletlenül ejtenek el egy egy megjegyzést és jól tippeltem, hogy mi lett végül ebből. Nagyon jól beleszőtte, és ez még közelebb hozta a szereplőinket egymáshoz.

Persze akadtak bonyodalmak, de ugye azok nélkül unalmas is lett volna, de összességében is egy szuper történet volt, amit nagyon megszerettem és bármikor szívesen újraolvasok.
Jól megalkotott és kedvelhető szereplők, fantasztikus kis történet ami talán első hallásra amolyan átlagosnak tűnhet mégis az írónő úgy csűrte csavarta a dolgokat, hogy végig élvezhető és szerethető legyen.
Mint mondtam erotikus jelenetekben nem szűkölködött, de még így is pont jó volt nem úgy mind egy némelyik korábban általam olvasott könyvnél, hogy végig csak szex.
Volt persze, de emellett egy jó történetet is kaptunk és kedvelhető szereplőket.

És ha már kedvencek és imádom őt: Braden
(rákeresve googliban jobbnál jobb pasikat dobott ki és nemtudom miért de már elsőre ezen akadt meg a szemem :D bár nem vagyunk egyformák szóval . . . . . :)


Örülök, hogy egy ilyen történetet is bevállalt a kiadó mert szerintem fantasztikus és csak ajánlani tudom. És remélem a további részeket is olvashatjuk. (nekem már most jöhetne)
Ismét jövök azzal, hogy aki jól tud angolul ITT bővebben utánanézhet, hány rész is készül, de a következő két résznek itt is a borítója:
Szóval remélhetőleg kapunk még egy két ilyen jó történetet. Addig is van egy olyan érzésem mivel a könyveim jó részét már kiolvastam, hogyha kivégzem a többit is és újra szeretnék olvasni valamit, ez mindenképpen elsőként fog a kezembe akadni.

Az a bizonyos:




Értékelés:          
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése