2013. december 22.

Christina Lauren: Gyönyörű idegen

Egy sármos angol playboy. Egy lány, aki végül élni akar. És egy titkos viszony, ami a lehető legélénkebb színekben mutatja meg magát.
A fiatal pénzügyi zsenit, Sara Dillont, csalja a pasija, ezért elköltözik New Yorkba, hogy minden komolyabb elkötelezettség nélkül egyszerűen jól érezze magát. Egy bárban találkozik egy ellenállhatatlan, szexi, brit fickóval, és belemegy az egyéjszakás kalandba. De az a mód – és a sebesség –,
ahogyan leolvadnak a gátlásai, megváltoztatja a férfihoz való viszonyát: alkalmi partnerből ő lesz számára a Gyönyörű Idegen.

Az egész város tudja, hogy Max Stella imádja a nőket, Wall Street-i rosszfiús sármja számtalan trófeát hozott már neki, de Sara hatására gondolkodott el először azon, hogy talán mégis van valaki, aki a hálószobán túl is a partnere lehet.
Annál, hogy olyan helyen találkozzanak, ahol bárki beléjük botolhat, csak egy dolog ijesztőbb Sara számára: az, hogy egy privát helyen túl közel kerüljön Maxhez.


Hát kezdem ott, hogy ha gáz ha nem én imádtam az első részét is. Bár így, hogy ezt is elolvastam inkább arra csak annyit mondanék, hogy „tetszett, szerettem” mert erre mondom azt, hogy IMÁDOM :) Már most tuti, hogy ez a kedvenc részem a sorozatból. Pedig ezt is nagyon akartam de nemtudtam, hogy az első után és a sok hasonló témájú könyv után ami mostanában jön ki ez tud e valami újat mutatni. És jelentem, hogy számomra legalábbis tudott.


Megismerhettük Sarát akit a mocsok pasija megcsalt és elhagyva őt New yorkba költözik. Itt él a barátnője és az új főnöke akik nem mások mint az első rész párosa Chloe és Bennett :)

Egy fantasztikus este pedig megismeri a Wall Street-i rosszfiút (akit imádok).

Mit ne mondjak a találkozásuk az egyik kedvenc jelenetem és az az este. Szerintem nagyon jól kitalálták a lányok és nem csak ezt hanem az egész sztorit. A kapcsolatukat ami igencsak érdekesnek khmmm indult és folytatódott is. Nem maradhattak el ugye a 18 karikás részek sem és ezeknek kapcsán tették úgymond az írónők kicsit mássá a dolgokat mint amiket eddig olvashattunk.

Nekem legalábbis még nem rémlik, hogy ilyet olvastam volna és ez tetszett benne nagyon. Pedig már nem kevés ilyesféle romantikus, erotikus történetet kivégeztem. És a legtöbb sajnos tényleg elég rossz Szürke utánzat de ez most nekem nagyon is más volt és nagyon tetszett.

Maga azok a bizonyos 18 karikás részek is. Nem az a, hogy fejezzük ki minnél vulgárisabban a dolgokat hanem pont jól voltak megírva. Nem az a tömény hanem még az élvezhető kategória.

És Sara és Max igencsak érdekesen induló kapcsolata nagyon tetszett. Ahogy végig vitték ezt a bizonyos szálat szexel kapcsolatban ami eleinte összekötötte őket és ami idő közben egyre több lett. Ezzel kapcsolatban volt új nekem, hogy eléggé érdekes ízlésük volt a szex terén ami úgymond néha néha meglepett, hogy egek mikre vetemednek de nagyon tetszett. Néha akadt, hogy csak lestem.

Egy történet szerintem nagyon jó és szerethető karakterekkel, az elején megalkotta szabályokkal amiket hol sikerült betartania Sarának és Maxnek hol nem :) Imádtam őket, végig fent tartotta az érdeklődésem a történet és „sajnos” szinte faltam az oldalakat és nagyon nem akartam, hogy vége legyen mert imádtam :)

És tetszett, hogy azért az előző részből megismert páros Chloe és Bennett is fel fel bukkantak. Hiszen Chloe Sara barátnője és Bennett pedig a jómadár Maxet ismeri.

Ami egy úgymond mellékszereplőt illett Max egyik haverját és munkatársát Willt illető na őt bírtam még amikor éppen felbukkant. És örömmel láttam, hogy a következő történet egyik főszereplője ő lesz :))

Addig is akinek tetszett az első sőt ezt mindenkinek ajánlom mert lehet, hogy másnak nem mert nem is vagyunk egyformák de nekem tudott újat mutatni a történet és totálisan imádtam :) Virágszirom és a Gyönyörű idegen <3 szóval csak ajánlani tudom.




Értékelés:          
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése