2014. november 22.

Abbi Glines Ha esélyt adnál

Féktelen szerelmi történet; gyógyír azoknak, akiknek a Ha az enyém lennél olvasása összetörte a szívét… Egyáltalán nem könnyű őrülten magunkba bolondítani egy fiút. Mármint, hogy a fiú őrüljön meg a szerelemtől. Különösen akkor nehéz ez, ha az érintett fiú emberemlékezet óta az unokanővérünkbe szerelmes. Ami laza szórakozásnak tűnt, a csábítás játékává válik. Sawyer és Lana szándékai talán eltérőek, de ugyanolyan hévvel vonzódnak egymáshoz… Sawyer egy fájó szakításból próbál kilábalni. Három évig járt együtt Ashtonnal, gyerekkori szerelmével, akiről kiderült, hogy mindvégig Beau-t, Sawyer testvérét szerette. Lana Ashton unokatestvére, és azért érkezett, hogy vele töltse a nyarat, és nem utolsósorban meghódítsa Sawyert, akit gyermekkoruk óta szeret.






 Kezdjük ott ha az első részét egy kicsit is szeretted akkor ezt imádni fogod. Én teljesen oda voltam az elsőért is, és nem gondoltam volna, hogy ez lehet annál jobb. Pláne nem ugye, hogy az első részben a két srác közül úgymond a „rossz fiú” lett a befutó (szerencsére) :D. Azok ugyanis a gyengéim.

Így nem véletlenül volt Beau a kedvencem a két srác közül már rögtön az elején is. Sawyer nekem valahogy olyan semmilyen volt. Persze szuper szexi pasi meg minden ilyesmi de ő volt a jófiú a tipikus szőke herceg.Nekem olyan túl nyámnyila. Olyan semmilyen. A rossz fiúk jobban bejönnek. Ezért persze kíváncsian vártam ezt a részt is, de alapból úgy voltam vele, hogy a pasi közel sem fog annyira tetszeni mint az első sráca. Karakterileg sem.

Hát aztán igencsak nagyot néztem. Igenis tud ez a pasi ha akar, és igenis tud szexi, szenvedélyes, rossz fiú is lenni.Egy olyan pasi aki mégsem egy nyámnyila alak, hanem igenis tudja mit akar és meg is szerzi. Ahogy egy részben az egyik szereplő kifejtette ebben a részben hála főleg a lánynak Lanának egy teljesen más Sawyert ismerhettünk meg. És mindent ez a lány hozta ki belőle. És nagyon tetszett ez a változás.

Igaz jó ideig hiába imádtam a közös pillanataikat Lanával nem gondoltam, hogy ebből tényleg bármi lehet, hogy a srác képes lesz túltenni magát a nagy szerelmén Astonon.

De szerencsére ismét nem csalódtunk az író nőben aki egy fantasztikus történetet rakott elénk.

Lana és Sawyer között már az első pillanattól csak úgy szikrázott a levegő és végre teljes mértékben megismerhettük ezt a pasit, és tetszett amit olvastam. Egyszerűen imádtam a közös pillanataikat Lanával.

Nem hiányozhatott a történetből a romantika, a szenvedély, a nem kevés forró pillanat, barátságok, családi gondok és persze a szerelmi problémák sem hiszen anélkül unalmas is lett volna a történet.
Lanát nagyon kedveltem szimpatikus lány, akinek remek hátteret alkotott az író nő, főleg a családi életére gondolod aminek hála Lanának igencsak sok mindennel kellett már szembenéznie az életben és e mellé jött még az egyik Vincent fiú aki tovább bonyolította az életét ugyanakkor meg is édesítette.

Remek történet volt, főleg, hogy az első rész párosáról is sokat olvashattuk ezt ugye nem véletlenül.
Egy fantasztikus olvasmány a nyárra, bár inkább hűvösebb időkben ajánlanám ugyanis a könyvben akad bőven forróság :)

Én még jobban szerettem mint az elsőt, egy olyan könyv amit bármikor ismét elolvasnék.
Ami magát a könyvet illeti, ismét egy jó pont, hogy mind Lana mind Sawyer szempontjából olvashatjuk a történetet.
Mint mondtam aki olvasta az első részt, ezt semmiképp se hagyja ki :)



Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése