2014. november 23.

Borsa Brown - A maffia ágyában

Suzanne Roberts körül megfordul a világ: viharos gyorsasággal veszít el mindent és mindenkit maga körül, ami és aki addig fontos szerepet töltött be az életében. Szerencséjére a sors kárpótolja őt mindenért: megajándékozza Massimo, az ellenállhatatlan, művelt és jómódú ügyvéd szerelmével, aki rögvest szülővárosába, Palermóba röpíti álmai asszonyát. Itt véget is érhetne ez a romantikus történet… a happy end ezúttal mégis elmarad. Szicíliáról ugyanis kiderül, hogy távolról sem a képzelet mesés birodalma, s lassan Massimóról is lehull az álarc…
Lesz-e kiút az érzései között őrlődő, bántalmazott hősnő számára? Van-e szabadulás a maffia hálójából? És egyáltalán: hol van a határ szerelem és gyűlölet között?
„A gyűlölet is szeretet, csak épp fejtetőre van állítva. A szeretet igazi ellentéte a félelem” – adja meg a választ Osho, és e tantétel igazságát nem is bizonyíthatná hitelesebben e könyv.
BORSA BROWN lélektani folyamatokat is boncolgató, letehetetlen regénye feltárja, milyen pokoli mélységekbe és paradicsomi magasságokba juthat férfi és nő, ember és ember kapcsolata.

Hát most igazán ért egy nagy meglepi. Ami a könyv íróját illeti. Kivégeztem ugyanis a második részt is már és mondom utána lesek, hogy lesz e folytatás (reméltem nagyon) és ugye a gugli csodákra képes. Rá is bukkantam egy facebookos oldalra ahonnan kiderült, hogy a sorozatot egy magyar író nő írja. Hát jobban nem is lepődhetnék meg. De nagyon örülök és csak gratulálni tudok. Bár a név miatt is biztos de nem gondoltam volna, hogy ez egy magyar író tollából íródott. De le a kalappal. Imádom. Na de ez majd kiderül ebből a pár sorból is.

Rögtön azzal kezdtem, hogy már egy ideje a kívánságlistámon van, de kétkedve álltam neki. Nemtudtam h tetszeni fog e de ugye nem is tudhattam meg ha nem adok egy esélyt neki így elkezdtem.

Hát már az első fejezetektől kezdve megvett magának. Ahogyan indul a történet, ahogy megismerjük a szereplőket. Massimot és Suzit. Egy olyan párost akik nem is különbözhetnének jobban egymástól. Mégis hihetetlen kapcsolatot álmodott meg nekik az író nő.
Ami indult egy kis koccanással Londonban majd pillanatok alatt folytatódott szenvedéllyel, szerelemmel emellett sok sötét dologgal is Szicilíában.

Ugye a cím is enged következtetni mit is takarnak azok a sötét dolgok és a fülszöveg is. Olvastam már egy hasonló könyvet de az ez mellett elbújhatott. Ahogy ki volt találva minden, a helyek, karakterek maga az egész történet benne a maffiával. Hát le a kalappal.

Amit igazán imádtam persze az Massimo és Suzanne kapcsolata. A nő nagyon szimpatikus volt nekem, tetszett a karaktere főleg az aki az idők és történések során Massimo mellett lett belőle. Szerintem sok nő nem lett volna képes így keresztülmenni ezeken a dolgokon és ezek még sokszor nekem is fájtak annyira mint ennek a nőnek. Ugyanakkor akadtak szép, szenvedélyes pillanatok is a férfival akit imád amiket szintén irigylünk tőle. Hát ami az említett férfit illeti érthető, hogy hol imádtam, hol gyűlöltem és próbáltam én is felfogni az életét, a karakterét és megérteni.

Imádtam a két főszereplőt, na Massimot néha én is ki tudtam volna nyírni. 
Ahogy megalkotta őket az írónő, az egész Maffia 
szálat ahogy beleszőtte és leírta. 

A helyszíneket, teljesen beleszerettem mindenbe. 
 <----Szicilía
Ami egy picit furcsa volt nekem és nem ilyenre számítottam, az a bizonyos khmmm részek ahogy mi hívjuk :D ezeknek a leírása. Sejthető volt ugye, hogy lesz benne erotika manapság miből nem marad ki? De mivel ez miatt is, hogy mostanság mindenhonnan ez folyik ez a része furcsa volt nekem. Vagy csak hozzászoktunk a részletes leíráshoz és belemerüléshez itt nem azt kaptuk. Már majdnem mint egy szappanoperában. Elkezdjük egy csókkal és reggel pizsiben ébredünk egymás mellett. A köztes részt pedig képzeljük el. Oké, nincs is ezzel baj mert már az is gatya, hogyha ettől csöpög és ha vulgárisan le van írva, de itt furcsálltam, hogy az ilyen részek csak elkezdődtek és már véget is értek. Pedig itt aztán olvashatunk még durvább dolgokat is. Nem mondom, hogy ez így rossz volt csak furcsa volt az ilyen jeleneteket így olvasni. 
Bár a másodikban ilyen téren változott a dolog és belepillanthattunk kicsit a közepébe is :D Ez most tuti zavaros így mert ez az a könyv amiről nem is szívesen írok mert nem tudok. Egyszerűen annyira jó, teljesen át tudtam élni, szinte egy filmként pergett le előttem ahogy olvastam, egyszerűen ezt olvasni kell :) Imádom. Persze az első után jött a második :)




Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése