2014. november 22.

Jodi Ellen Malpas A férfi alatt

Tudta, hogy a katasztrófa felé rohan. Minden ösztöne azt súgta, hogy meneküljön, de Jesse Ward elől nehéz megszökni.
Ava O'Shea öt napja hagyta ott a részegen dühöngő Jesse-t a Lussóban – egy olyan férfit hagyott hátra, aki fojtogatta az intenzitásával és megbénította az érintésével. Ezen a férfin sosem lesz könnyű túljutni.
És most visszatért az életébe.
Kérdésekre kell választ kapnia, de a szándék, hogy e válaszokat megtalálja, azzal a hatalommal ruházza fel az élvhajhász playboyt, hogy megint tönkretegye őt. Nyitva kell tartania a szemét, s az elővigyázatosság a legfontosabb – nehéz feladat, amikor Jesse Ward karnyújtásnyi távolságban van.
És a férfi ezt tervezi.
Sötét és sérült ember – Ava ezt tudja, de csak akkor tudja meg azt is, hogy mennyire sötét és sérült, ha bejut kemény páncélja mögé.



Hát azt mondanám jobban tetszett mint az első.

Igaz ezek ketten még mindig totál őrültek. Jessehez képest pedig Christian sehol sincs. Ez a pasi….. totál őrült. De azért szerencsére voltak jó pillanatai.

Tetszett ez a rész jobban mint az első, leszámítva a sok kmmmm….. részt. Az tuti, hogy a 800 oldalas könyv fele ilyen vékony lenne ha ezeket kiszednénk belőle. Na nekem azokból volt sok. Ezeket én bevallom már át is lapoztam.

De amúgy ezt leszámítva nem volt rossz. Jesseről is végre többet tudhattunk meg. Láthattuk a szerelmes énjét is :)

Hát az írónő egy két résznél igencsak meglepett, hogy miket talált ki, főleg ami a bonyodalmakat illeti, hogy ezek ketten mikre nem képesek? Hát néha csak lestem. De többnyire bírtam őket, szerencsére a sok khmmm, ordibálás és miegymás mellett sok jó és szép pillanatuk is akadt.

Ami a többi szereplőt illeti, Kate-et is nagyon bírom akárcsak a srácokat. :) Na akit ki nem állhatok az Sarah…. Na hidegrázást kapok attól a nőtől. Remélem azért Ava mielőbb a képébe dugja azt a bizonyos másik gyémántot és, hogy végképp tudja hol a helye.

Ami pedig a történet végét illeti, a borítóról kicsit tartottam tőle, hogy milyen lesz, de kellemesen csalódtam mert nagyon tetszettek az utolsó oldalak. Jesse tényleg ki tud tenni magáért :) Kíváncsian várom mit tartogat majd a történet utolsó kötete :)


 



Értékelés:          
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése