2014. november 25.

Lacey Weatherford Crush – Bizsergés

Cami Wimberley-nek van egy terve, és ebben a tervben nem jut hely a fiúknak – főleg minden idők legvadabb partiállatának, Hunter Wildernek nem, mindegy milyen jóképű és karizmatikus. Cami gyönyörű, végzős, elképesztően tehetséges, jó tanuló, s mindent megtesz azért, hogy bekerüljön álmai főiskolájára, musical színház szakra. Minden tökéletes.
Hunter Wilder nem akar barátnőt – attól most csak túl bonyolulttá válna az élete. Főleg Miss Jókislányt nem akarja, de akkor miért nem tudja levenni róla a szemét? Megpróbálja tartani tőle a három lépés távolságot, de a sors mintha a másik karjaiba taszítaná őket. Régóta nyilvánvaló mindenki számára, hogy tetszenek egymásnak.






Úgy tűnik minden olyan könyvet aminek ez a srác szerepel a borítóján imádni lehet :D Lupi barátnőm ezt érteni fogja. Na persze a történet sem utolsó szempont.

Magából a fülszövegből egy átlagos történetre gondolunk, legalábbis gondoltam én. Elég sok hasonló akad mostanság és csak reméltem, hogy tud újat mutatni az író nő.

Hát szerintem tudott.

Megismerhettük a főszereplő lány Camit. Akiről eleinte egy inkább visszahúzódó lány képe alakul ki az olvasóban, amíg persze meg nem jelenik az a bizonyos srác. Hunter. Nem is csodálom, hogy ő bármelyik lányból még Camiból is akit csendesnek, ahogy hívják stébernek ismerhetünk meg egy szenvedélyesen szerető lányt látunk kibontakozni aki megtalálva azt a bizonyos személyt aki életre kelti őt. Jó volt ezt a változást "látni", hogy a  jó kislány Camiból, hogyan lett úgymond egy csábító csaj akiért az a bizonyos menő pasi odáig van.

Imádtam a kettejük pillanatait, ahogy amolyan szokványosan indult a kapcsolatuk, amit főleg a srác nagyon akart elkerülni. Na persze sejthető volt, hogy nem igen sikerül neki. Szerencsére jó sok közös pillanat akadt, amiben az olvasó megismerheti mind Camit, mind pedig Hunter. Külön külön külön a karakterüket, az életüket és persze együtt is.

Nos igaz Hunter barátunkról talán mégsem annyira elmondható, hogy olyan sokat tudtunk meg. Az író nő a személyében megalkotta a tökéletes pasit, mind külsőre mind pedig belsőre.

Egy tökéletes pasi külsőre, aki elképesztő módon távol akar maradni a lánytól akiért odáig van. Ennek persze oka van. Én személy szerint miközben olvastam és teljesen beleszerettem a kettejük karakterébe, hangsúlyozom együtt és külön is végig Hunter karakterén törtem a fejem.

Nem árulok el nagy titkot, hiszen a fülszövegből is sejthető ami leírja, hogy nagyon nem akar semmiféle kapcsolatot senkivel, hogy ennek valami oka van. És, hogy mi is az? Hát szerintem mint mindenkinek aki olvassa lesznek tippjei. Nekem is megvoltak a magaméi. Főként egy. Eleinte biztos voltam benne, de volt, hogy nem egyszer elbizonytalanodtam. De végül igaznak bizonyult a sejtésem. :)

Na a végére azért annyira még ne szaladjunk előre. Lenne még egy olyan, hogy egy szereplőre kitérnék, de eszemben sincs semmit lelőni. Lehet, hogy sejthető, hogy kiről van szó. Minden történetben akad negatív szereplő, aki kevésbé kedvelünk. Na hát persze innen sem hiányozhatott. Aki olvasta szintén tudja mire gondolok. Itt jön képbe a barátnőmnek említett ropis dolog. Aki olvasta és beszélne róla azzal megosztom mire is a ropi. :D
Egy másik szereplőre Russra viszont kitérnék. Nagyon bírtam, szimpatikus volt a srác, remélem az elkövetkezendőkben még olvashatunk majd Hunter cimborájáról.

Mit ne mondjak ahogy Cami és Hunter karakterét mind a történetüket kitalálta és összekovácsolta, ezt a bizonyos negatív szálat, bonyodalmat is remekül kiötlötte. Beleszőve egy szálat ami igencsak elterjedt téma mind a történetekben és sajnos az életben is. De itt remekül megoldott mindent az író nő. Elkezdte és remekül végigvitte, úgy, hogy végigtudd izgulni mi is történik és, hogy amire kell természetesen fény derüljön. Végül így a legtöbb dolog a helyére kerül. Persze gondolom egyenlőre hiszen a történet még két részen át folytatódik majd. (legnagyobb örömömre :D )



Minden percét imádtam a történetnek. Az este kezdtem és nem is igazán zavart, hogy 4 kor kelek és éjfélkor tudtam csak nagy nehézségek árán letenni. Persze csak munkáig mert a rövidke ottani szünetekben is Cami és Hunter története kötött le. Most pedig be is fejeztem. Nagy sajnálattal mert bármeddig elolvastam volna a történetüket. Teljesen beleszerettem. Imádom a párosukat. Egy újabb könyv a Nagy kedvenceim listáján.

Remek történet, fantasztikusan kitalált bonyodalom -  anélkül persze unalmas is lenne ami erre cseppet sem volt jellemző hiszen végig izgultam, hogy mi is történik és ki a hunyó - nagyon is szerethető karakterek. Teljesen megvett a történet és csak ajánlani tudom.

És amint említettem még két rész vár ránk, remélem hasonló sok romantikus, szenvedés és persze a hiányozhatatlan borús pillanatokkal is. Addig is aki még nem vette a kezébe a könyvet ne habozzon. Már a borító is remek lett szerintem. Tipikus Hunter szerintem és már ezért bele lehet szeretni ahogy ez a srác a borítón kinéz. :) A történet végett pedig pláne.





Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése