2014. november 22.

Sophie Jordan Firelight – Tűzláng

EGY FÉLTVE ŐRZÖTT TITOK. HALÁLOS ELLENSÉGEK. PUSZTULÁSRA ÍTÉLT SZERELEM.
A drakik a sárkányok mai leszármazottai, akik képesek emberből sárkánnyá, és sárkányból emberré változni. A tűzokádás ritka képességével megáldott Jacinda még a drakik között is különlegesnek számít, mikor azonban lázadó természete miatt családja menekülni kényszerül az emberek világába, a lány nagyon nehezen tud beilleszkedni új közegébe. Közben egyre gyengül a benne élő draki szellem, és az egyetlen lény, aki képes életet lehelni Jacinda sárkány-énjébe nem más, mint a gyönyörű, rejtélyes Will. Csakhogy Will családja drakikra vadászik, ám Jacinda annak ellenére sem képes ellenállni a fiúnak, hogy tudja: nem csak saját életét, de a drakik legféltettebb titkát is kockára teszi.
Mitikus erejű, magával ragadó történet egy lányról, aki szembeszállt az elvárásokkal, és akinek szerelme ősi tilalomfákat döntött le.



 Nagyon tetszett a könyv, sőőt. Jó volt végre egy kicsit nem vámpírokról, vérfarkasokról és a többi társaikról olvasni. Végre eljöttek hozzánk is a sárkányok. Vagyis a drakik.


Fantasztikusan felépített világ, ahol ezeket a csodás lényeket megismerhettük. Velük együtt az emberi oldalukat is hiszen képes emberi alakot felvenni.

Igaz én örültem volna még egy kicsit több úgymond „sárkányos résznek” de nagyon szerettem azt is amikor Jacinda éppen ember volt. Mikor el kellett temetnie magában a drakit, hogy az emberek világába betudjon illeszkedni. Hiszen ezt várta tőle a családja. És ugye ismét felbukkant az a fiú az életében aki egyszer már megmentette őt és tudtán kívül ismét, folyamatosan ezt teszi Jacindával.
Mellette Willt is nagyon kedveltem. Imádtam a közös pillanataikat, noha tartottam is, attól, hogy vége szakad. Hiszen Jacindát kereste a falkája és persze Cassian.


Eddig róla nem sokat olvashattunk, de ugye már csak mert Will párti vagyok sem szimpatikus,de persze ez még változhat.

A történetben Jacindáról nagyon sokat, jóformán minden titkát megtudhattuk hiszen az ő szemszögéből olvashattuk a történetet is ezért voltam nagyon is kíváncsi, hogy vajon mit rejteget Will. Ugyanis sejthető, hogy neki is megvannak a titkai azon kívül ami már a legelején kiderült róla.

 Ami a rejtegetett titkot illeti hát én ahogy haladt a történet teljesen másra tippeltem volna és mielőtt mégis kiderült jól sejtettem,hogy mi lesz az. Bár ezzel a fordulattal teljesen meglepett az író nő de jól kitalálta. Jacinda családjáról háát néha én lecsaptam volna a testvérét és az édesanyja se mindig volt szimpatikus annak ellenére, hogy persze imádta a lányait.

Kíváncsian várom mit fog még kihozni ebből az egészből az író nő de csalódni biztos nem fogok benne. Főleg mert ez a FÜGGŐ vég igencsak folytatásért kiállt. És nagyon remélem Will megtartja azt a bizonyos ígéretét.

Egyszóval nagyon tetszett, és amilyen hamar csak lehet ide a folytatást.
Egy bámulatos világ, gyönyörű drakikkal, a hiányozhatatlan tiltott szerelemmel, veszélyekkel és ármányokkal, ugyanakkor szép pillanatokkal is. Csak ajánlani tudom.


És a sorozat második része már meg is jelent a Vanish és már előkészületben a harmadik:

 




Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése