2014. november 22.

Sylvia Day - Megigézve

Max Westin maga volt a megtestesült szexualitás. A lány már a közelségéből, a szagából érezte. Benne minden nyers volt és érdes. Egy őseredeti lény. Akárcsak Victoria.
Max túl hosszan fogta a kezét, sűrű pillákkal keretezett szeme leplezetlenül elárulta a szándékát: magának akarta, meg akarta szelídíteni a nőt…

„Victoria”.

Egy szó csupán, de ahogy a férfi szájából hangzott, abból olyannyira sugárzott a birtoklás, hogy Victoria már-már magán érezte a nyakörvet.

„Ez hozzátartozik a természetedhez – morogta a férfi. – A vágy arra, hogy valaki megszerezzen.”

Ebben a macska-egér játékban minden csak illúzió, ám a szenvedély valóságosabb már nem is lehetne…





 Hát összességében egy Érdekes szóval jellemezném. A fülszöveg alapján teljesen arra számítottam, hogy amolyan Crossfiret kapunk más szereplőkkel. És tényleg arra is számít az ember, hogy na egy újabb ilyen.

Lényegében igaz is, de már az elején ha nem tudod,már pedig a fülszövegből nem lehet rájönni az író nő egy kicsit meg tud lepni.

Ahogy néztem itt molyon milyen típusú címkéjei vannak a könyvnek, hát én még egyet hozzátennék. Le nem írom mert azzal le is lőném azt a bizonyos dolgot amit az író nő beleszőtt, amitől mégis más lesz mint az eddigi ilyesféle erotikus történetek.

Eleinte bevallom csak lestem egy picit ezzel a dologgal kapcsolat, nem gondoltam, hogy amit ír tényleg szó szerint kell érteni. Utána pedig rögtön rá is jön az olvasó, hogy hoppá ezt tényleg szó szerint gondolja.

Tetszett ez a dolog benne, és szerintem ezzel még többet ki lehetett volna hozni belőle, mert jól ki is találta. A szereplőkkel sem volt baj, lényegében akárcsak az eddigi karakterek akiket a legtöbb ilyen regényben olvasunk, azzal a különbséggel, hogy itt nem egy Ana és Eva karakterű nőről van szó ha Victoriát nézzük. Nem egy félénk típus, hanem jócskán belevaló és tudja mit akar.

Visszatérve magára a történetre örültem volna ha ebből a dologból amit kitalált az író nő többet hoz ki, akár több bonyodalmat mi egymást. Túlságosan sok volt az igencsak részletes szex jelenet amit ugye már Crossfirenél is megszokhattunk. Ebből lehetett volna kevesebb.

Ezt leszámítva összességében nem volt rossz. Nem erre számítottam, de jó volt, hogy meg is tudott lepni. De örültem volna ha többet van inkább ez a része jelent a történetben mint a tömérdek szex. Na de talán majd legközelebb :D

Aki magát a könyvet is a kezébe veszi, nem egy vastag darabról van szó, hát ehhez írhatott még volna szerintem mert ki lehetett volna többet hozni belőle. Ami megint sok volt nekem a végén, hogy kb az utolsó 50 oldal 3 vagy 4 isten tudja már hány könyvből volt részlet.

Én meg na még akkor de jó van belőle erre pár oldal és vége is mert a többi nem az. De hát mondjuk a kiadónál na meg sem lepődök rajta. Csak akkor ne lennének mondjuk ki ilyen drágák ezek a könyvek.

Hát ez van.Lényegében megérte mert tetszett, érdekes volt. A borító is tetszik :) Láttam már kihívást hozzá kíváncsi leszek majd mások véleményére is.




Értékelés:          
 

2 megjegyzés:

  1. Szia , Eltudnád nekem küldeni Sylvia Day megigézve pdf-et , előre is nagyon köszönöm !
    miri-93@live.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nekem a könyvek rendes papír formàban vannak meg szóval nem. Mint làthatod ez nem egy olyan oldal.

      Törlés