2014. december 30.

Bella Andre - Most és mindörökké


 Mennyit érdemes kockára tenni?
Gabe Sullivan tűzoltóként minden nap az életét kockáztatja San Franciscóban, de a szívét nem teszi többé kockára. Különösen nem azért a nőért, akit egy halálos lakástűzből mentett ki… és akire egyfolytában gondol.
Megan Harris mindent a hős tűzoltónak köszönhet, aki megmentette őt meg a lányát. Mindent, kivéve a szívét. Mert miután elveszítette pilóta férjét, megesküdött, soha többé nem teszi ki magát annak, hogy olyan férfit szeret – és veszít el –, aki veszedelmes foglalkozást űz.
De amikor Gabe és Megan ismét találkozik, hogyan hagyhatná a férfi figyelmen kívül a nő bátorságát, elszántságát és szépségét? És hogyan tagadhatná meg a nő a férfitól meg a lányától a köztük kialakult erős köteléket… sőt magától a férfi édesen érzéki csókjait, amelyektől ő kockára tesz mindent, amit már oly régóta óvott.





Olvastam ugyan a sorozat eddig ez előtt megjelent két részét, az első nem volt rossz, a másodikat nagyon szerettem és ennek a fülszövege sem tűnt rossznak de valahogy nem is tudom mégis kételkedve fogtam neki. Aztán elég volt egy két oldal és már el is oszlottak a kételyeim, sőt. Tudtam, hogy imádni fogom.

Megismerhettük mint a fülszöveg is írta Megant és a kislányát akiket Gabe Sullivan ment meg. Gabe személyében pedig egy újabb Sullivan fiút ismerhetünk meg aki igencsak veszélyes ugyanakkor csodálatra méltó foglalkozást űz hiszen tűzoltó. Egy ilyen alkalommal ismerkedik meg Meganékkal akiket ő ment meg. Ezzel együtt pedig a lavina is elindul.

Alapjában véve ebben a történetben sincs semmi újdonság legalábbis a fülszöveg alapján erre gondolhatunk. Mégis az író nő nem okoz csalódást.

Megismerhetjük ezt a párost, akik  között már az első pillanattól kezdve izzik a tűz és csak úgy pattognak a szikrák. Mint írtam semmi különösebb extra nincs ebben. Egy férfi és egy nő akikkel keményen bánt az élet és bizonyos okokból nem akarják az életükbe engedni a másikat. Azok a bizonyos szikrák és forró levegő, és az egymást iránt érzett vonzalmuk mégis változtat a terveiket miszerint semmi közük nem lehet egymáshoz.

Semmi újdonság lényegében, mégis az író nő remekül megalkotta Megan és Gabe karakterét, akiket már az elejétől kezdve nagyon megkedveltem. Az pedig ahogy alakítja a kettejük kapcsolatát csak hab a tortán. Azok a bizonyos szikrázó pillanatok kettejük között az olvasót is megérintik, remekül kitalálta azokat a bizonyos pillanatokat az író nő. Amiből nem is csodálkozik az ember lánya, hogy például Megan nem tud ellenállni a rendkívül vonzó tűzoltónak. Én sem tudtam volna, és nem is tudtam.

Az eddig megismert srácok közül Marcus volt a kedvenc, de ezzel Gabe teljes mértékben átvette a vezetést.

Nagyon szerettem őt, sőt imádtam. Ahogy megalkotta az író nő, hiszen tegyük fel a kérdést hol találni manapság ilyen férfit mint ő? Nem a külsőségekre gondolok, no az sem utolsó hanem inkább a belső értékeire amivel Bella ruházta fel a Sullivan fiút. Hiszen az oké, hogy odáig van a lányért, de az ahogy nem csak a nőt akarja, hanem a kislányáért is odavan? Teljesen beleszerettem én is a srácba. De manapság sajnos csak könyvekben olvasni ilyen pasikról. Már ez miatt is imádtam őt, és volt nagyon szimpatikus.

Megannal remek párost alkottak, imádtam őket. Ahogy indult és fejlődött a kapcsolatuk. Azokat a bizonyos forró perceket minden remekül ki lett találva. A kis Summert is nagyon szerettem, akárcsak  többi Sullivant akikről ismét olvashattunk.

Nem egy újdonság ami magát a történet illeti, semmi bonyodalom nélkül jóformán, legalábbis semmi óriási dolog nem történt, mégis a karakterek által és ahogy alakulnak a dolgok egy olyan remek sztorit kapsz amiért odáig lehetsz :)

Egyszóval eddig abszolút ez a rész a kedvenc. Egy tökéletes esti olvasmány.

Remélem az ő történetük után hamar jön a következő. Amiben már ebben a könyvben is kaptunk utalást. Szerintem az is nagyon jó lesz, különösen, hogy majd végre egy Sullivan lányt ismerhetünk meg ezúttal.

Addig is csak ajánlani tudom az eddigi részeket :)

A már említett következő rész, amiről már akkor is tudhatod, hogy kikről fog szólni ha csak ezt a részt elolvasod. Ugyanis nem kell hozzá fülszöveg :) én kíváncsian várom.















Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése