2014. december 15.

K. Bromberg - Szükség

Rylee Thomas hozzászokott ahhoz, hogy ura minden helyzetnek. De hamarosan találkozik egy férfival, akivel élvezet elveszíteni az irányítást…
A pajkos mosolyú és fájdalmasan jóképű Colton Donavan számára kihívást jelentek, mert olyan világban él, ahol minden nő őt akarja. Én vagyok a szabályt erősítő kivétel. Megszokta már, hogy az élet minden területén pontosan azt kapja, amit akar. Ő a vakmerő férfi, aki mindig az irányíthatóság és irányíthatatlanság közötti szűk mezsgyén jár, akár a pályán dönget, akár azon kívül.
Colton úgy robban be az életembe, mint egy tornádó: felemészt minden kontrollt, feszegeti a sebezhetőségem korlátait, és kérlelhetetlenül behatol a sebzett szívem köré font védőháló mögé. Széthasítja azt a világot, amit olyan óvatosan, rendezetten, kiszámíthatóan, fegyelemmel építettem fel.
Amit ő akar, azt nem tudom neki megadni, amire nekem van szükségem, azt ő nem adhatja meg. De ha már egyszer a finom külső mögött megpillantottam lerombolt lelkének rejtett sötét titkait, vajon el tudok sétálni tőle?
A szexuális vonzalom tagadhatatlan. Mind a ketten kétségbevonhatatlanul vágyunk az irányításra. De ha e két világ összecsap, elég lesz-e a vonzalom arra, hogy összekössön minket, vagy a ki nem mondott titkok és a konok csaták végül arra késztetnek, hogy elváljanak útjaink?


Na ez nálam már a karácsonyi polcról van de mivel itthon vagyok és van időm nem bírtam ki. :)

Mint a fülszövegből is gondolható ismét egy újabb Fiftyre hajazó erotikus történet. Lényegében így is van, mégis ebben a témában hiába van millió ilyen könyv és szerintem még lesz is, ritka tényleg egy olyan kifogni ami jó is.

Na jó nekem sok van ami tetszett, de emellett akadt bőven csalódás is. Kicsit tartottam is ez miatt ettől, de meg kell mondjam én nem csalódtam benne. Sőt. Nekem tetszett.

Megismhetjük a főszereplő Ryleet akinek a karaktere nekem nagyon szimpatikus volt. Nem egy félénk, megmondom amit gondolok és kiállok a dolgokért csaj. Nagyon bírtam őt. Az egész karakterét, a gondolkodását, ami pedig a történetbeli munkáját illeti le a kalappal előtte. Az író remekül megalkotta őt.

Na persze nála is jött a képbe a hiper szuper dögös pasi aki elvette az eszét. Na de a leírás alapján egy ilyen Colton Donovan féle férfi kinek az eszét ne venné el?

Visszatérve Ryleera ebben a történetben inkább őt ismerhetjük. Minden szempontból. Ami az életét, a barátait, a munkáját az érzéseit, és a múltját illeti. Ez tetszett is noha az író őt sem kímélte ami a múltat illeti. Emellett mégis egy erős, okos, független és kedves nőt ismerhetünk meg a személyében.

Na igaz ami az okos részét, és a gondolkodását illeti igen sokszor homályosítja el az ésszerű gondolatait az, hogy megismeri Coltont.

Akivel persze már az első pillanattól szikrázik köztük a levegő. Sőt. Nem is hiába, hiszen kinek ne jönne be egy ilyen zöld szemű szexisten autó versenyző férfi :)  Tetszett nagyon ahogy az író nem éppen átlagos módon hozta őket össze, és a továbbiak is újak voltak számomra. Ahogy elkezdte és ahogy tovább alakította a kettejük kapcsolatát.

Ami pedig Colton illeti, ahogy írtam is ez az első kötet inkább szólt Ryleeról ami a karaktereket illeti. Persze Coltronról, ACE-ről (amit még mi sem tudunk mit jelent, egyenlőre :D  :) is megtudhattunk ezt azt, de azt, hogy végül is mi történt a múltjában nem.

Ez persze igencsak kihatott a történetre és persze a bimbózó kapcsolatára Ryleeval.

Érdekes volt így olvasni róluk, a kapcsolatukról szerintem ez is új volt. Amik történtek velük, hol együtt és csak úgy forrt köztük a levegő hol külön. Tetszett, hogy így alakította az író a kapcsolatukat. Hogy nem ugrunk bele rögtön az elején a szexbe és végig minden oldalról ez csöpög. Persze hazudnék ha azt mondanám nem volt benne, de pont annyi amennyi kellett.

Colton, és a múltja miatt pedig még érdekesebb lett a kapcsolatuk. Nekem tetszett, hogy így alakult a dolog, a másik két részbe is kell valami.

Bár néha ezek a dolgok miatt kiakasztott a pasi, és számomra teljesen kiszámítható volt a vége, de nekem nagyon bejött így a kapcsolatuk. Aki ismer, és el aki pláne el is olvassa meg fogja érteni mire gondolok és, hogy milyen lett a kapcsolatuk.

Ami a többi szereplőt illeti, olyan hú de sok mellékszereplőt nem ismerhettünk meg. Vagyis ahogy nézzük. Olyan sokat nem akarok elárulni. A gyereket imádtam :) Haddie, Ry barátnője is nagyon szimpatikus volt. Ami a mellékeket illeti Colton részéről brrr Tawny hát nem lesz a szívek csücske. De majd a továbbiakban ez is kiderül. 

Megismerhetünk a történetben két nehéz múltú embert, akik teljesen másképp dolgozzák fel a dolgokat, és amik egyébként teljesen kihatnak az egyébként szenvedéllyel, őrült vággyal teli kapcsolatukra. A vége pedig egyenesen arra ösztönöz, hogy mi hamarabb akard a folytatást. Egy újabb ilyen, de nekem nagyon bejött. :)

Íme pedig a Driven trilógia teljes valójában. A borítók magyarul is ezek lesz. A második címe Vágy a harmadik köteté pedig Szerelem lesz :)











Értékelés:          
 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretném megkérdezni, hogy mikortól lesz elérhető a második harmadik kötet is magyarul?
    Köszönöm segítséged!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) felkerült egy új bejegyzés amiben erre érkezett válasz :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tudsz valamit a folytatásról?
    Válaszodat köszönöm!☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Most már igen, utána kérdeztem a kiadónál. A blogon egy új bejegyzésben olvashatod te is :)

      Törlés