2015. január 1.

Jennifer L. Armentrout - Origin



Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.

Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.

Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.

A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?



Hát ez a sorozat amiről a legnehezebb írni. Legszívesebben minden mondatom az lenne, hogy imádom a történetet, a szereplőket és persze Daemont <3

Na de annyira ne szaladjunk előre.

Az előző rész után szinte a falat kapartam a folytatásért és végre megkaptunk. Mit ne mondjam az író nőben sem eddig sem most nem csalódtam. Sőt szerintem ezzel a résszel felülmúlta az eddigieket.

Eléggé nagy függő vége lett az elsőnek hiszen a jól ismert és szeretett párosunkat elválasztották egymástól mikor a mentőakció, hogy  Betht visszaszerezzék balul sül és el Katy ragad ott helyette.

Ahogy a fülszöveg is ígérte ismét nem csalódtunk Daemonban sem. Igencsak nagy izgalmakat ígért ez a kötet is. És meg is kaptunk. Hiszen Katy fogságba esett a Deadalus markában Daemon pedig ahogy idézzem őt" A világot is felperzseli, hogy megmentse őt" már ettől a mondattól kész voltam és tudtam, hogy Daemon igenis képes rá. A mi értjére voltam nagyon kíváncsi és csak faltam az oldalakat remélve, hogy végre ismét egyedül a párosunk.

Nem is kellett Jenniferben csalódnom hiszen ismét egy remek részt tett le elénk.

Tele izgalmakkal, fájdalommal, kétségbeeséssel, reménytelenséggel Katyéktől, hogy sosem jutnak ki a csapdából, ugyanakkor az eddigieknél még több szerelemmel, sok sok Daemon beszólással és nem mindennapi eseményekkel amiket Jennifer talált ki a szereplőinek.

Itt jön ismét az a szó, hogy Imádtam. Minden pillanatát.
Az elejét is, ahogy Katy elmesélte mi történik vele, az olvasó teljesen át tudta érezni a helyzetét és csak vele együtt reménykedni valami jobban. Ami meg is érkezett. Azt a pillanatot vártam nagyon is nem is csalódtam. Nem hiába imádom együtt ezt a párost.

A közös pillanataikat, ahogy szeretik egymást, támogatják és próbálják az életük árán is védeni a másikat. Egy nem mindennapi kapcsolat övéké mégis irigylésre és tiszteletreméltó. Az írónőnek hála hihetetlen dolgokat kell keresztül menniük, de együtt mindenre képesek.

Örültem, hogy azért a sok rossz fiú mellett akadt jó is. Imádtam ahogy Jennifer alakította a szálakat és ahogy alakul a történet cselekménye. Mind emellett végig izgultam, hogy mi is lesz velük. Ugyanakkor örültem, hogy idővel a többiek is csatlakoztak és akkor pörögtek csak fel igazán a dolgok és történtek olyanok amikre nem is számítottunk. Volt egy két pillanat a történetben aminek nem örültem és sajnáltam, hogy így alakul, de Daemon és Katy párosa kárpótolt mindenért.




Nagyon durva dolgokon mentek, külön külön és együtt is keresztül. Egy csomó új dologról hullott le a lepel a történetben ami mindenre hatással van. Egy egy ilyen az író nő által okozott csavar nekem is nem is volt meglepetés inkább majd a következményekre leszek kíváncsi. Ismét remekül kitalált mindent. Mind az eddigi megismert és imádott párosunkat, az eddig ismert szereplőknek valamint a most felbukkanó új karaktereknek.

Ezeket említve most lett csak szimpatikus nekem Luc, valamint Archer. Aztán ahogy Daemon és Katy mondaná majd kiderül kiben bízhatnak, és bízhatunk meg.

Összességében az elején egy szó ami teljesen jellemzi a véleményem. Imádom. Abszolút kijelenthetem, hogy az összes olvasott könyvem közül ez a sorozat áll az élen.

Daemonnal persze, hiszen ő ismét hozta a formáját. Hihetetlen, hogy milyen helyzetekben is képes megnevettetni minket, akárcsak Katyt. Mindkettőjük karakterét imádok. Külön és együtt is.

Aki tehát még netán nem ismerné a sorozatot ezen gyorsan változtasson és aki már igen az pedig mi hamarabb olvass el ezt :)

Ezután pedig nincs más dolgunk mint ismét nagyon várni a folytatást.




 
Értékelés:          
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése