2015. január 27.

M. Leighton: Down to You – Rajtad áll



 Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.





Éppen a könyv végén nézegetem az eddig megjelent Rubin/Vörös pöttyös könyvek listáját ahová ez a könyv is tartozik.  Rögtön akad is pár ami nekem nem tetszett. De persze akad olyan ami igen.

Ez a könyv az utóbbi kategória nálam. Sőt :) Bár majdnem otthagytam a könyvesboltban. Ha már említettem azokat a nem tetszőeket van ezen a listán egy könyv ami nekem nagy csalódás volt, a Kétesélyes szerelem. És ennek a fülszövegét elolvasva egy bizonyos szinten, hogy hasonlított rá a történet nem is akartam megvenni. Ott is a két pasi egy lány felállás volt. Persze az elejétől megvolt melyik srác a favorit, és amikor olyan szinten pofára esel, hogy csak na hát ....... így ilyen szinten ettől is féltem. Azt a történetet félbe is hagytam pedig olyat nem szoktam csinálni. Az nekem nagy csalódás volt, ahogy ott alakította a dolgokat az író nő, de mivel ennek a könyvnek csupán már a borítója totál megfogott :) adni akartam neki egy esélyt.

Ahogy az említett másik könyvnél is ebben a történetben is a lány két dögös pasit kap magának. Persze itt az egyik a rossz fiú a másik pedig a jó. Ráadásul ha még nem lenne elég akkor egy iker pár. Hát ahogy a másiknál már a fülszövegből tudtam, hogy rossz fiú vagyis Cash párti leszek.És mégis kicsit félve kezdtem neki, nehogy úgy alakuljon az egész mint a másik történet.

De szerencsére így esélyt adva a történetnek, nem csalódtam az íróban. De még mennyire, hogy nem. Sőt egyenesen imádtam.

Már az első oldalaknál tudtam, és egy két elolvasott vélemény is megnyugtatott így ahogy belekezdtem tudtam, hogy ez most jó lesz. És nem is csalódtam, ugyanis az első oldalaktól kezdve imádtam a történetet csak pörgettem a lapokat és sajnos nagyon is hamar elfogytak az oldalak. Igazán örültem volna ha kétszer ilyen hosszú is a történet ugyanis ebből nem volt elég.

Így ismerhetjük meg tehát a Davenport ikreket és Oliviát. Először is Olivia abba a bizonyos rossz fiúba Cash-be botlik egy legény búcsún ami igencsak érdekesen alakul ugyanakkor ezután indulnak csak be a dolgok igazán.

Ugyanakkor nemsokkal később megismeri a másik testvért is Nast. Aki pont teljes ellentéte a rossz fiú Cashnak. Az egyik testvért rossz fiú, egy klubot vezet, csajok sokasága veszi körül, míg a jófiú ügyvédnek tanul és barátnője van. Hát ezzel indulva Olivia jól kifogta. Ráadásul mindkét testvért irtó dögös és ellenállhatatlan.

Oliviát mindig is a rossz fiúk vonzották, azokba botlott bele és úgy volt vele, hogy köszöni szépen elég volt belőlük. Nos míg meg nem ismerte Casht. Ugyanis neki nemtudott ellenállni. De ahogy az írónk megalkotta a srácot a kérdés, hogy ki tudna? Köztük már az első pillanatban olyan forróság lángolt, hogy csoda, hogy nem kapott körülöttünk lángra minden.

Ugyanakkor ott volt a teljes ellentéte Cashnak, Nash aki megtestesít mindent amire Oliva egy férfiban szeretne. Annyi bökkenővel, hogy a srác foglalt. És nem is akárki a barátnő hanem Olivia unokatestvére az utálatos - és számomra kiállhatatlan - Marissa. Így ugye a srác tiltott gyümölcs. De ugye mégis az a legédesebb.

Ezzel kezdődnek csak az igazi bonyodalmak. A fiúk megindítják a hadjáratot a lányért és innentől nincs megállás. Imádtam az egész történetet. Ahogy az író kitalálta. Olivia nagyon szimpatikus nő volt, igaz az ilyen történetekben sose voltak szimpatikusak  a lányok akik két pasit akarnak és nemtudtak dönteni. Oliviát mégis nagyon bírtam. Egy lány aki boldogul akar az életben, tanul és dolgozik, hogy segíthesse az édesapját. Ahogy az író megalkotta és amiket kitalált neki hiszen így a két sráccal kijutott neki bőven szerintem szuperül megállta a helyét.  Remek karakter lett, akinek teljesen át tudtuk érezni a helyzetét és érthető is szerintem és akit megkedvelhetünk.

És ha nem elég Olivia és a két srác amiből már magától értetődik, hogy igencsak szenvedélyesre, erotikusra sikerült a történet hiszen ezek hárman szinte felperzselik az oldalakat.

Ugyanakkor azok a bizonyos sötét titkok is felszínre kerülnek amit a fiúk rejtegetnek. Visszatérve egy picit arra a dologra amit említettem, hogy tartottam a két pasis felállástól. Írtam is és aki egy kicsit is ismer tudja,hogy imádom a rossz fiúkat így nem is kérdés, hogy Cash volt a kedvenc. Imádom. A dögös, szexi rosszfiút akiért ha tudjuk is, hogy nem kellene mégis mi csajok odáig vagyunk :)

Nash karaktere is szimpatikus volt de nekem túlságosan jófiú, így én megmaradok a rossz fiúknál. Ebből és félelmemből kifolyólag, hogy mégis így a két sráccal, hogy alakul majd a történet azért megvolt a para rendesen. De amit az író bealakított, az a csavar? Hát mit ne mondjak zseniális. Minden kérdésre választ ad, helyre rakja a dolgokat. És tényleg olyan csavar amire tuti, legalábbis én álmaimban sem gondoltam volna. Remekül kiagyalta, hogy kavarja a dolgokat, hogy mégis minden a helyére kerüljön. Hát le a kalappal. Imádom.

Minden pillanatát imádtam. Oliviát, a srácokat (főleg Cash) ő a favorit nálam. A forróra sikerült pillanatokat amikből akadt bőven mégis így volt remek a történet. Pont olyanok és annyi amennyi kellett.

Két imádni való dögös pasi akik ráadásként ikrek, egy lány, perzselő szenvedély, érzelmek, izgalom, titkok, családi kapcsolatok és olyan váratlan fordulatok amikre sosem számítanál és amiknek keveréke egy a remek történet és amit csak ajánlani tudok.

Eddig úgy voltam vele noha akadt egy két könyv ami tetszett Rubin pöttyös kategóriában, hogy ezek nekem valahogy sosem jönnek be, de ezt most gyorsan vissza is szívom. Sőt a KMK-nál újabb óriási favoritra akadtam ebben a sorozatban. Eddig nálam két ilyen NAGY kedvenc van a kiadó könyvei közül a Shifters és a Lux sorozat, de ez most hivatalosan is a harmadik lett. Sőt az eddig legjobb Rubin pöttyös amit olvastam és imádtam, sőt ez viszi a prímet amit bármikor (sőt szerintem most azonnal) újraolvasok. Tehát csak ajánlani tudom. Lehet sokakat már a kategória elriaszt, hiszen ez is jócskán sorolható az erotikusakhoz, hát pláne ha elolvassa  a fülszöveget és látja a két pasit benne de csak azt mondhatom, hogy ezzel ne törődj és vesd bele magad mert nemtudod mit hagynál ki. Egy remek történetet. Totális szerelem, nekem :)

És ha ez még nem volna elég akkor egy kis ízelítő a végére - csak, hogy még jobban várd a következő részt -  hiszen kapunk egy első fejezetet a következő részből :). Már ez is izgalmas és csak arra késztet, hogy a körmöd rágd a folytatást hát még az utószó amit az írótól kaptunk. Az biztos, hogy a következő sem ígér kevesebb izgalmat mit az, sőt szerintem még jobb lesz. Már ha lehet ezt felülmúlni.

Ami pedig az imádott borítót illeti fent láthatjátok és érthető is szerintem miért fogott meg. Igencsak találó lett, igaz belőlem kiváltott egy két kérdést de elolvasva magát a történet ezekre választ is kaptam. Szóval hajrá :)






A már említett második rész: Aminek ahogy már írta olvashatjuk is ennek a résznek a végén az első fejezetét :)











Oké, tényleg abbahagyom most már, de jöjjön egy két kedvenc idézet:

"Imádom nézni. Imádom, hogy bizonytalan, hogy hezitál, és hogy próbálja tagadni, amit úgyis mindketten tudunk. Micsoda élvezet őt gyötörni! Forró, édes, szexis, émelyítő élvezet…
Kinyújtom a kezemet, és odébb simítok egy tincset az arcából.
– Szépséges álmokat, Olivia.
Gyorsan felveszem a sisakot, hogy meg ne lássa a mosolyt a szám sarkában.
Azt akarom, hogy annyira kívánjon, hogy már szinte könyörög."



"Csak rá kellett nézni, és tudtam, hogy csak baj lesz vele. Nem csak jóképű, okos is. Nem jó kombináció egy lány szívének, Liv."

" Cash, kérlek, most ne hagyd, hogy a makacsságod vezessen.
Kezd újra, tiszta lappal. Ha csak feleannyira szereted, amennyire én szerettem anyádat,jó életetek lesz. És én csak ezt akarom számodra.
– Nem is mondtam, hogy szeretem!
Apa elmosolyodik.
– Nem kellett kimondanod."





Értékelés:          
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése