2016. november 27.

Aurora Rose Reynolds - November előtt

November: 
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom. 
A klubban ismertem meg Asher Maysont. 
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.

Asher: 
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt. 
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.



Ebből a rövidke fülszövegből na és persze a borítóból ami nagyon megtetszett mindenképpen kíváncsi voltam a könyvre. Lássuk mi is lett ebből végül :)


Megismerhetjük Novembert ezzel az érdekes névvel, legalábbis számomra. Egy szörnyű dolgon próbál túl lenni ami vele történt. Pontosabban több dolgon is. Egy csúnya támadáson, szakításon a vőlegényével és nem kifejezetten jó kapcsolatán az édesanyjával. Tehát bőven kijutott a lánynak.

Ezek miatt hagyja el New Yorkot, hogy az apjához költözzön Tenesseebe. Az őt ért támadásban azonban jó is történt vele ha lehet így mondani. Kapott egy új barátot aki mondhatni akkor megmentette őt. Mégpedig egy nem éppen kis kutya Bestia személyében. A kutya azóta is hű társa és az utazásra is vele tart természetesen.

Ekkor kezdődnek csak igazán November kalandjai. Amikor megérkezik az apjához akivel nem olyan régóta ápolnak kapcsolatot főleg az anyja miatt. Még szerencse, hogy legalább az apja szereti őt és vele jó a kapcsolata. Nagyon szimpatikus volt a faterja, még a furcsa foglalkozása ellenére is. Hiszen övé a sztriptíz klub ahol könyvelőként kezd el dolgozni November.

Amikor is belép az életébe a már fülszövegben emlegetett rossz fiú: Asher. Na egy kicsit Novemberrel ellentétben a srácnak jobb lett a név választása. Ez a hónapról elnevezés nekem annyira nem jött be. De vissza a srácra. Hát egy igen érdekes pillanatot választottak az ismerkedésre. Tetszett ugyanakkor, hogy annak ellenére ami a lánnyal történt igencsak odatudta mondani a magáét Ashernek amikor megismerkedtek.

És itt jön be az a rész ami a fülszövegben lett említve miszerint Asher egy rossz fiú. A történetben közel sem annak ismerhetjük meg. Vagy legalábbis nem annyira. Persze ő is dögös, ráadásul tetkós mint azok a bizonyos rossz fiúk akiket annyira szeretünk. Akiknek csak úgy csüngenek a nyakukon a csajok. És akiknek ő sem mond nemet. Egészen Novemberig.Persze utána is jelen vannak a nők, vagyis csak szeretnének. De teljesen másként ismerhetjük meg őt a találkozásuk után. De persze ennek is megvan az oka. Az a bizonyos dolog ami előbb utóbb minden Mayson fiút utolér....de erről olvashattok és megtudjátok mi is ez :)

Nekem ez volt ami furcsa volt a történetben. Vagyis túlságosan gyorsan történt minden. Persze a lány nem akar rossz fiúval kezdeni dolog...És tudjuk, hogy ez Novembernél sem tart sokáig. Sőt. Ez ahogy ők összejöttek nekem olyan volt, hogy rögtön durr bele a közepébe.

Ugyanakkor itt kezdtük még jobban megismerni Ashert is. Akiről hamar kiderült, hogy nem igen szereti ha valami nem úgy történik ahogy ő akarja. November pedig volt, hogy kitudott állni azért amit akart, de lássuk be a legtöbb esetben a rossz fiú győzött. :)



Összességében tetszett a történet még ha nekem kissé gyorsan be is indult a dolog. Vonzódás, a sistergés kettejük között, erotika és szerelem sem hiányzott a történetből. Megfűszerezve persze nem kis bonyodalommal is. Hiszen a múlt visszaköszön és valaki még mindig November nyomában van. Amire mindenki próbált választ találni miközben zajlik az életük.

Ez a szál nekem igencsak meglepő volt. Valaki teljesen idegenre tippeltem volna aki mindennek a hátterében állt szóval ezt remekül kitalálta az író nő. Meglepő volt nagyon és hihetetlen is de jól kitalált.

Az nagyon tetszett még a könyvben, hogy néha Asher fejébe is beleláthattunk ugyanis egy egy fejezetet tőle is kaptunk. És ugye a pasik fejébe belelátni mindig jó szokott lenni noha legtöbbször nem kell gondolat olvasónak lenni, hogy tudjuk mi jár a fejükben :)

Ami a többi szereplőt illeti November családját nagyon kedveltem, bár mintha Asheré többet szerepelt volna. Kezdve a nagyijával akit nagyon bírtam a szüleivel együtt. A fiúkról, a testvéreiről már ne is beszéljük. Trevor nagyon szimpatikus volt. És mellette November új, nem kicsit félénk barátnője Liz. És velük kapcsolatban volt egy megérzésem, reményem ami mint utólag kiderült be is jött na de erről nemsokára....

És persze Bestia is nagy kedvenc lett :)

Mint írtam összességében tetszett a történet. Szimpatikusan, szerethetőek voltak a karakterek. Az is remek lett ahogy alakult a kettejük élete. A legjobban a vége fogott meg és az epilógust imádtam. Ott aztán a mi csajok olvadozhatunk.. Szuper lett. Szóval hajrá mindenkinek.

És mivel sorozatot kapunk ennyit tudtam róla, de a vége után néztem csak jobban utána. Úgy tűnik biztos lesz még ezen kívül egy rész amiben az itt megkedvelt egyik testvér Trevor kap egy történetet a már említett Lizzel. Ebben reménykedtem ahogy néha felbukkantak a történetben, hogy alakul itt valami és lám kapnak egy saját történetet amit nagyon kíváncsian várok.

Majd jön még két rész.

Egyenlőre csak a borítók vannak meg de ahogy lesznek fülszövegek jönnek azok is:



 Sorra kerülnek tehát a Mayson fiúk. Ebben először Asher, majd jön Trevor, Cash és Nico :) Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy nagyon várjuk a második részt kezdésnek :) 

Valamint ahogy képeket keresgéltem ráakadtam egy másik sorozatra az író nőtől ami valamilyen szinten ehhez is kapcsolódik. Annak az első részében ugyanis az itt is megismert egyik szereplő Trenton, a fiúk unokatestvére kap saját sztorit. Hát kíváncsi lennék erre is már abból amennyire itt megismerhettük őt, remélem ezt is elolvashatjuk majd: 



Végül pedig nincs más hátra mint az értékelés: 



A könyvet nagyon köszönöm a Művelt Nép Kiadónak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése