2017. április 23.

Könyvfesztivál

Sziasztok! Egy szuper hétvégén vagyok túl. Végre megvolt a Könyvfesztivál a kedvenc könyves bulim. Róma miatt tavaly kimaradt szóval nagyon várós volt az ideji. Imádom ezt a helyszínt az egész feelingjét és persze a sok sok könyvet.

Ilyenkorra évek óta mindig állati jó idő van már de ami azt illeti az idén nem éppen volt hozzánk kegyes az időjárás. Igencsak hűvös volt de ez senki kedvét nem vette el.

Egész szombaton kint voltam és fantasztikus volt. Még azt hiszem tavaly előtt amikor szintén reggeltől estig voltam kint gondoltam bele, hogy egek mit fogok én itt csinálni egész nap? Oké imádjuk a könyveket de itt flangálni egész nap? De bizony ez lehetséges. Mert mint mindig ahogy kiértem magába szippantott és csak úgy repült az idő.

Ahogy mondtam nem volt éppen az a hű de meleg de legalább nem esett. És még így is rengetegen voltunk. Már az első körben sikerült a könyves ismerősökkel összefutni akikekkel minden évben bandázunk. Ők javarészt a BTK klub tagjai akiket már jóval előtte is ismertem. Nagyon örültem nekik. Barátok és pláne könyvek társaságában mindig remekül telik az idő.

Majd én is elindultam a beszerző körutamra. Ehhez csak ennyit tennék hozzá a korábbi évek tapasztalatai után, hogy az idén magamhoz képest igencsak kevés szerzeménnyel tértem haza. Vagy inkább csak most nem volt annyi újdonság. Általában jócskán tíz fölötti a könyvek száma de most igencsak ez alatt maradtam. De sebaj jön nemsokára a Könyvhét :D

Szóval ebben a már nem kis tömegben beszereztem a könyveket a listámról.

Első utam természetesen a Könymolyképző standjához vezetett. De rögtön utána jött a Maxim, Atheneaum és így tovább. Így ők lettek a szerzemények:


Tesómtól is kaptam hozzá: Köszönöm Lupi <3

Imádom őket annyira szépek és biztos, hogy nagyon fogom szeretni őket. 

Az egyik pedig dedikált példány is. Ő Szaszkó Gabriellától a Maradj velem. Már egy ideje izgatta a fantáziám és most végre beszereztem. Az író nő pedig dedikált is éppen szóval :) Köszönöm! 


És ha már meg is lettek ezek a szépségek akkor nem is volt kérdés, hogy hazafelé is olvasni fogok így megengedtem magamnak egy kis vonatozást. A késés persze most is benne volt a pakliban de még kapóra is jött mert mire hazaértem az egyiket már kiolvastam. A legjobban várt könyvet. 

A Legdrágább mostohabátyámat. Őt vártam a legjobban ezek közül és nagy volt az öröm, hogy megjelent a fesztiválra. A lányok is azt mondták, hogy jól tettem miszerint elhoztam. És tényleg mert anyááám ez a legjobb. Imádom. Teljesen beleszerettem a sztoriba, a szereplőkbe. Már most csak ajánlani tudom de alakul már az értékelés és holnap érkezik is. 



Egyszóval szuper kis nap volt a tegnapi. A Millenárison amit mindig is imádtam, hogy itt rendezik meg a fesztit. Remek programokkal: A BTK piknikjén, vagy a KMK beszélgetésén. A régi könyves barátokkal, jobbnál jobb könyvekkel. Imádtam. 

Az estét pedig mint mindig ilyenkor tesómnál Lupinál töltöttem. Egy jó kis estével fejeltük meg a napot. Köszönöm nektek, mindenkinek ezt a szuper napot. Könyvfesztivál imádlak <3

A lényeg tehát, hogy ismét jócskán akad olvasnivalóm. Nem is akármilyenek. Ráadásul kaptam is még hozzá kölcsönbe is szóval az elkövetkezendőkben szuper könyvekről írhatok majd. 

A Gyönyörű pillanat című könyvet pedig köszönöm szépen a Maxim kiadónak! 

Ti voltatok kint? Kinek mit sikerült beszerezni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése