2017. május 11.

Abbi Glines - Te vagy nekem a jelen

Sziasztok!

Jöjjön akkor egy másik Könyvfesztiválos szerzemény. Nagyon szeretem ezt a sorozatot igaz akadtak benne gyengébb részek is. Igaz erről már most annyit elmondhatok, hogy ez nem tartozik közéjük. Eddig úgy fest ez a legnagyobb kedvencem a sorozatból.

Preston Drake vonzó és megnyerő, ráadásul egy igazi rosszfiú. Nem okoz neki gondot, hogy bármelyik nőt az ujjai köré csavarja, és ezt ki is használja. Tipikusan olyan srác, akitől egy okos lány távol tartja magát. De valóban ez az igazi énje? Amanda Hardy szíve már egy jó ideje vadul dobog a bátyja haverjáért, Prestonért. De a lány azt kívánja, bárcsak ne remegnének meg a térdei minden egyes alkalommal, amikor meglátja a fiút. Gyűlöli, hogy a szíve őrült iramban kezd verni, valahányszor Preston megereszt felé egy mosolyt. Nem tud ellenállni neki. Az ismerősök aggódva figyelik az eseményeket. Senki sem akarja, hogy együtt legyenek. Sem Amanda bátyja, Marcus, akinek a házassága lassan menthetetlenné válik, sem Preston haverjai. Túl sokat tudnak a srác sötét oldaláról. Még maga Preston is tudja, hogy nem elég jó a lánynak. Mindennek ellenére Amanda mégis úgy érzi, több van amögött, amit Preston mutat a világnak, és elhatározza, felfedi, milyen titkok rejtőznek a csábító, kék szemekben – titkok, amelyek megmagyarázhatnák a tetteit. Titkok, amelyeket Amanda talán nem lesz képes megbocsátani. A veszélyes vonzalom nem múlik el, és ezt sem Preston, sem Amanda nem tagadhatja le.

Na jó talán azért is mert mindig is a gyengéim voltak az olyan sztorik ahol kapunk egy csajszit aki a bátyja barátjáért van oda. Vagyis az olyanokért amik jól megvannak írva. Szerintem a Te vagy nekem a jelen is ilyen lett.

Lehet sokan úgy vannak vele a fülszöveg után, hogy már megint egy ilyen történet. Szerintem tudott beletenni az író nő olyan csavarokat és szálakat amitől igenis jó kis sztori lett. Én legalábbis nem tudtam letenni.

A főszereplő lányunk itt már ismerős hiszen a korábbi részekből már ismerhetjük őt. Amanda egy a korábbi részben megismert Marcus testvére. Nekem szimpatikus volt a lány akiről még olvasás előtt vagy a legelején azt gondoltam, hogy biztos egy olyan nyávogós teljesen álom világban élő csaj lesz aki csak egy folytában áradozik meg hasonlók a kiszemelt pasiról. Tudtuk az előzőekből, hogy kicsoda de így hirtelen nekem több nem rémlett róla. De szerencsére kellemesen csalódtam benne. Talán nem véletlenül mert neki is kijutott egy két kemény dolog az életben emiatt igen hamar fel kellett nőnie. Így tehát egy igencsak érett, felnőtt módon gondolkodó lányt kapunk aki nagyon szimpatikus volt nekem végig. Na azt nem mondom, hogy nem volt áradozás Prestonról és hasonlók mert volt de ahogy megismerhetjük a srácot rögtön nem is hibáztatjuk Amandát.

És ha már szóba került a srác is akkor jöjjön az a bizonyos Preston Drake. Már a nevét is imádtam a srácnak hát még amikor részletes leírást is kaptunk róla és szinte láttam magam előtt. Ismét egy újabb kedvenc könyves pasi. Na de a kinézet nem minden. Preston mindezek mellett rendelkezik a már ezekhez a pasikhoz társított rossz fiús tulajdonságokkal. Sötét titkai vannak, állandóan csajozik. Na de ezek a tulajdonságai mellett sokszor egy teljesen másik pasiként is láthatjuk őt. Egy olyan srácként aki azért küzd és dolgozik, hogy jobb életet biztosíthasson a testvéreinek. Anya fronton ugyanis nem éppen volt hozzá és a testvéreihez kegyes az élet ezért is jutott ki a kemény próba tételekből Prestonnak is. Az már más kérdést, hogy ő melyik utat választotta, hogy segíteni tudjon a családján és, hogy milyen következményei lesznek ennek... Ilyen téren volt ez a része, hogy nem annyira újdonság mert olvastam már hasonlót de attól függetlenül jól megírta és kitalálta a történéseket az író nő.

Na de jöjjön a párosunk együtt is.


Nincs ugye könnyű dolguk. Egyikőjüknek sem. Amandának mert titkolnia kell az érzéseit a családja de főleg a bátyja Marcus elől. Mert a testvére nagyon is jól ismeri a barátját és tudja, hogy nem Amandához való. Ami eleinte igaz is.

Valamint ott vannak a közös barátok akik sejtik mi a helyzet kettejükkel és figyelmeztetik is őket. De ugye az érzéseknek nem lehet parancsolni. Ők próbálnak. Több kevesebb sikerrel. Egy csavarral érdekesen indul a kettejük kapcsolata ez is jól kigondolt lett és természetesen ebből adódóan a továbbiak is.

Szerettem a közös pillanataikat. Nem kicsit forrt körülöttük a levegő. A kémiával nem volt probléma. Még akkor sem ha főleg Preston próbálta távol tartani magát Amandától és a lányt is önmagától. Ezeknek hála a szikrázó pillantok mellett igencsak akadtak nem éppen boldog perceik is. De tudjuk, hogy ezek nélkül unalmas is lett volna.

És természetesen ahogy várható előbb utóbb mindenre fény derül. És ha ez még nem lenne elég akkor a Preston élete sem éppen segíti őket egy boldog kapcsolat felé. Nem kevés dolog áll az útjukban.

Ezekben az időkben pedig még Preston és Amadna sorsának alakulását várjuk nosztalgiázhatunk is. Ugyanis természetesen felbukkannak az előző történetek párjai is. Jó volt ismét olvasni róluk is. Bár ez a történet után azt hiszem kijelenthetem, hogy nekem az a kedvencem. Na jó talán azért mert mindig is a gyengéim voltak a tiltott kapcsolatos sztorik. A nagy tesó legjobb haverjába vagyok szerelmes történetek pedig pláne.

Egyszóval én nagyon szerettem a történetet. Nem véletlenül olvastam ki sajnos pikk pakk. Elég rövid volt :D

Imádtam Prestont, a titkai ellenére. Amandát is nagyon kedveltem. Akit eleinte kis csitrinek gondoltam és akiről kiderült, hogy egy érett gondolkodású lány. Remek karakterek lettek. Természetesen a régi már ismert szereplőkkel együtt. Akiket nagyon szerettem még azok Preston testvérei. Hihetetlen volt "látni" miken mennek keresztül mégis mennyire segítik egymást és összetartanak. Ezt a részét is remekül kitalálta és helyretette az író nő. Bár ez a szál a végén picit meglepett de jobban belegondolva lehet így volt  a jobb.

És visszatérve a párosunkra ahogy említettem ők lettek most a kedvenceim. Nem kevés és kis dolog történt velük. Nem bánt velük kesztyűs kézzel az élet vagy inkább az író nő? De remekül helyt álltak. Imádtam a közös pillanataikat. Akadt bőven szenvedélyes pillanatuk amikor még ha ennyire zűrös is te is egy ilyen pasit akarsz magadnak. Ugyanakkor végig izgultunk mi is lesz velük végül. Mert igaz maga a történet alapján nem tűnik valami hű de újdonságnak mégis összességében olyan jól ki lett találva, hogy végig olvastatta magát. Tiltott szenvedély, vágy, szerelem, titkok, családi drámák és nem kevés minden volt a történetben de minden úgy volt jó benne ahogy. Ahhoz, hogy egy remek kis történetet kapjunk. Én nagyon szerettem. Ahogy említettem nekem Amanda és Preston lett eddig a kedvenc párosom.

Ha egy jó kis olvasmányra vágysz akkor ebben nagyon jól el lehet merülni. Nekem sikerült szóval csak ajánlani tudom :)

És a végére egy remek kis kapcsolati térkép, hogy ki kinek a párja itt Sea Breeze-ben :)



Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése