2017. május 16.

Dönts okosan! Book Tag

Sziasztok! Egy kicsit más poszttal érkezem. Kaptam ugyanis egy jó kis kihívást. Köszönöm szépen Barbinak :) Nem igazán vettem még részt, csináltam ilyesmit de jó buli volt szóval köszi még egyszer Barbi <3 Nem kell mást tenni mint felírni nektek is 30 karakter nevét kis cetlikre, összekeverni majd minden kérdéshez kihúzni 2 nevet. Aztán pedig tessék dönteni :D Hajrá. Nekem így sikerült:(lehet nem mindig jött össze)....




1. Már csak egy helyed van a helyesírási versenyre készülő csapatodban, kit választanál, hogy teljes legyen a csapat?


Dmitri vs Gideon de Villers
(Angyali vadász sorozat - Időtlen szerelem sorozat)

Hát ha az alapján kellene dönteni kit imádok jobban akkor nehezebb lenne a választás :D de így az hiszen szembe került egy sok száz éves vámpír akire ennyi idő alatt csak ragadt valamit még ha Dmitriről beszélünk is :D tudjuk, hogy ő máshoz jobban ért. Valamint Gideon aki igencsak kitanult mindent az időutazáshoz így gondolom a helyesírással sincsenek gondjai :D Szóval mindketten tudhatnak valamit de mégis maradok Dmitrinél...

2. Mindkét karakter meg akarna ölni, kit ölnél meg először, hogy jobb túlélési esélyeid legyenek?
Anna Whitt vs Garrett Graham
(Angyali gonosz sorozat - The Deal)

Hát azt hiszem Anna lenne az. És nem azért mert ő a csaj és Garrett a szexi pasi akit imádok. Anna azért igencsak tud valamit szóval azt hiszem őt iktatnám ki először. Na nem mintha egy hokijátékos kis falat lenne nekem :) de Anna lenne az első.

3. Te vagy a hajadon a Nagy Ő című műsorban, és döntened kell közülük. Kinek adnád a rózsád?
Massimo Borelli vs Thomas Maddox
(Maffia sorozat - Maddox testvérek)

Na most jelenthetem ki, hogy ez a legnehezebb választás.... Mindkettőnek. De megerőltetem magam és választok egyet. Amibe így jobban belegondolva talán nem is olyan nehéz. Bocsi Thomas téged is imádlak. De ahogy kihúztam Massimo nevét... Legbelül tudtam, hogy ő lesz az. Az idegbeteg olasz jelzője ellenére :D (ezt ő maga mondta) 

4. Téged választottak ki a körzetedből, hogy részt vegyél az éhezők viadalán. Melyik karakter jelentkezne helyetted leginkább?
Szentesy Igor vs Kaidan Rowe
(Szigor sorozat - Angyali gonosz sorozat)

Hát ha valami politikai buliról lenne szó akkor Igor lenne az. De mivel az éhezők viadaláról van szó egyértelműen Kaidan Rowe.

5. Egy elhagyatott szigeten ragadtál. Melyik karaktert áldoznád fel a kannibalizmus oltárán?

Gamal vs Liza
(Az Arab sorozat - Szigor sorozat)

Hát azt hiszem ilyen esetben ha egy csajnak választania kell egy pasi és egy nő között akkor egyértelmű - legalábbis nálam -, hogy a pasi nyer. Már csak azért is mert isten tudja mivel találjuk még szembe magunkat és jól jön ott még egy férfi. És hát Gamal <3 ez mindent elmond.

6. Te vagy a következő DC/Marvel szuperhős (természetesen saját TV műsorral), ki lenne a segítőtársad?
Bella vs Andrew Dark 
(Twilight - A sötétség fogságában)

Itt talán könnyebb a választás. Mivel imádom a vámpírokat és akkor már jól is jön itt így most Bella a befutó.Meg akárki akármit is mond én szerettem őt és az egész sorit szóval most a vámpír a befutó. De természetesen Drewt is imádjuk azért :D

7. Egy avokádó imádó céget vezetsz, kit rúgnál ki a kommunikációs képességek hiánya miatt?

Edward vs Hardin Scott
(Twilight - Miután sorozat)

Hát mondhatnám mindkettőt de ha már választani kell akkor Hardin. Ő nem éppen a kommunikációs képességeiről híres. Vagyis ha a pofonokat és az erőszakot annak tekintjük akkor igen de mivel ő az az inkább előbb ütök fajta... Nem hiszem, hogy szívesen dolgoznék vele.. Bár már mutatott javulást... De most ő távozik a cégtől.

8. Épp befejeztél egy könyvet, amiben a kedvenc karaktered meghal. Ki vigasztalna meg? 

Jace vs Daemon 
(Végzet ereklyéi sorozat - Luxen sorozat)

Na asszem ez a kérdés sem vészes. Egyértelmű, hogy Daemonnal vigasztalódnék. Ahogy őt ismerjük feltalálná magát. Sőt már az ember lányának az is elég ha ránéz. Hát még ha vigasztal is :D

9. Egy középiskolában vagy. Melyik karakter lenne benne a népszerűek klikkjében?

Gwendoly vs Chloe
(Időtlen szerelem sorozat - Törékeny vonzerő)

Ha középiskola akkor mondhatnám azt, hogy Gwen. Mivel Chloe jóval érettebb, már nem iskolás karakter. Egy sokat megélt, tapasztalt nő. És igazából egyikőjük sem olyan karakter akire jellemzőek lennének az olyan tulajdonságok mint a népszerű klikkes csajokra. Azok legtöbbször undok, nagyképű csajok. Ők ketten sokkal jobbak ennél :) Szóval egyikőjük sem lesz benne a klikkben :D ennyi...

10. Eljött a nap; végre egy évvel idősebb lettél! Melyik karakter felejti el a szülinapodat?

Abby vs Christian Grey
(Gyönyörű sorscsapás - Szürke trilógia)

Hát ha jó barátok vagyunk Abbyvel akkor talán nem felejti el. Christiant nemtudom...Bár őt emlékeztetnék a szőke titkárnői. :D Úgyhogy akárhogy is de Christian.

11. Épp most találtál egy feltörekvő BookTube sztárt. Melyik karakter lenne az? 

Kellan Kyle vs Preston Drake 
(Esztelen trilógia - Te vagy nekem a jelen)

Imádlak Preston bocsi de Kellanról tudjuk, hogy ő a sztár. Egyébként is de itt pláne ő kapja a rivaldafényt.  

12. Ottalvós buli! Sajnos csak egy embert hívhatsz át. Kit választanál?  

Csilla vs Elena 
(Az Arab sorozat - Angyali vadász sorozat) 

Na most nagyon nehéz a választás mert tuti, hogy mindkettőjükkel remek csajos este lehetne. Mivel én most nemtudok választani végül nem is kell mert az egyikőjük sajnos :D nemtudna eljönni. (És már el is dőlt)    

13. Bumm! Teherbe ejtett valaki. Ki az apa?  

Travis Maddox vs Bones 
(Gyönyörű sorscsapás - Cat és Bones) 

Hát mivel minden Maddox fiút imádok.... Thomas mellett pedig Travis a nagy szerelem ő lesz a gyermekem apja. Egy vámpírtól a babát most valahogy kihagynám. Még így is, hogyha most lehetne esély rá :D Egy kis Travis pedig jajjjj <3

14. Elküldtél egy nagyon fontos üzenetet. Ki lenne az, aki csak "Látta", de nem válaszol?

Raphael vs Alex Cross
(Angyali vadász sorozat - Eltitkolt múlt) 

Mivel Raphael szerintem igencsak elfoglalt ahhoz, hogy egyáltalán akár csak tudjon is a facebook létezéséről... Így marad az, hogy Alex az akiből hamarabb nézem ki, hogy használna ilyesmit és azt is, hogy Látta, de nem válaszol. (Válaszolni fog csak később :D ) Alexet szeressük. 

15. Most ébredtél, ideje reggelizni. Az anyukádat/apukádat valaki helyettesíti. Na de ki?

Kathy vs Clary
(Luxen sorozat - Végzet ereklyéi sorozat) 

A végére két csajszi maradt így most az nyer aki egy picivel elhúzott nálam a másiktól. Ő pedig Kathy :)


Ennyi lenne. Én nagyon jól szórakoztam. Igaz lestek itthon, hogy mibe vagyok mert egy nyári kalapból húzogattam ki a cetliket :D de jó buli volt szóval hajrá másnak is és lássuk: 

Az én kihívottam pedig a Kelly és Lupi olvas blog :) A lányok pedig eldöntik ki játszik. Vagy akár mindketten is. Hajrá csajok! Jó szórakozást! (Nekem megvolt :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése