2017. május 23.

Lauren Blakely - Mister O

Csak hívj Mister O-nak. Mert a TE gyönyöröd a szuperképességem.

Ó te jó ég, ez jóóó a játék neve, amikor így érez egy nő, és ha a férfi nem végzi el a feladatát, a pokolba vele a hálószobából! Én a lábujjgörbítős, észbontó, lepedőmarkolós eksztázisról beszélek. Amit minden alkalommal nyújtok.
Úgy vélem, ez a gyönyör szuperhősévé tesz, és az a küldetésem, hogy mindig teljesítsek.
Ám nagy csalódást okozok, mikor egy bizonyos nő arra kér, tanítsam meg neki, hogyan nyerhet el egy férfit. Az egyetlen gond: a csaj a legjobb haverom húga, de túlontúl csábító, hogy ellenálljak, főleg, amikor kiderül, hogy az édes, szexi Harpennek mocskos gondolatai is vannak, és jól akarja használni azokat. Mégis mi baj lehetne abból, ha tartok a nőnek akit titokban kívánok néhány feltétel nélküli csábítás-órát.
Senki nem fogja megtudni, még akkor sem, ha egy pár mocskos szexüzenetet küldünk egymásnak. Na jó, párszázat. Vagy ha beragad a ruháján a zipzár. Vagy ha olyan tutajos tekintetet vet rám a vonaton az egész családja jelenlétében.

Az a baj, hogy minél több éjszakát töltök vele az ágyban, annál több napot akarok ágyon kívül is vele tölteni. És életemben először nem csupán arra gondolok, hogyan ríkassak meg egy nőt örömében, hanem arra, hogy miként tarthatnám a karomban sokáig, a jövőben.

Úgy tűnik, Mr. Orgazmus kalandjai csak most kezdődnek.

Ahhoz képest mennyire vártam ezt a történetet nem mondom, hogy egy olyan történet lett amit hűű de imádtam. Természetesen tetszett de nem az hűha. Pedig nekem mindig bejövősek az ilyen sztorik: a legjobb barát és a húgica.

Hiszen ebben a részben az első történetben megismert Spencer húgáról olvashatunk Harperről. Párjául pedig ahogy tudjuk a bátyja legjobb barátját Nicket kapja. Pedig sokat vártam a történettől. De akkorát nálam mégsem szólt.

Mint az első résznél és magánál a sorozatnál itt is a pasi Nick szemszögéből olvashatjuk a sztorit. Na ez a része ismét imádós volt. Mindig jó belelátni a pasik fejébe. Mit ne mondjak most sem csalódtunk. Sokszor nagyon jókat nevettem ennek a srácnak is. Annyit mondok csak tipikus férfi...


Igaz ami igaz ahogy magának Nicknek ki lett találva a karaktere az nagyon jó lett, találó. Egy nem mindennapi munkát talált ki neki az írónő. Hiszen ő mindenki szemében Mr. Orgazmus. Hát mi tagadás amikor először láttam meg a könyv címét nem gondoltam volna, hogy ez lesz a miértje. De jó ötlet lett. A pasit nagyon bírtam egyébként. Egy olyan férfit kaptunk ráadásul akinek jóformán sőt csak az a mindene, hogy kielégítse a nőket. És meg kell hagyni jól csinálja amit csinál. Igaz néha egy idő után kezdett sok lenni, hogy mennyire isteníti magát ilyen téren :D  De mindezek mellett tetszett benne, hogy ennyire komolyan veszi és szereti a munkáját.Még ha először belegondolva csak lesel, hogy milyen munkája is van?  És még akkor is ha néha próbálták megnehezíteni a dolgát. Jó volt látni, hogy eléri amit akar, harcol azért ami az övé, Minden tekintetben. Az pedig végképp nem utolsó, hogy mindezek mellett már a leírásokból egy igencsak klassz pasit képzelhettünk magunk elé. Szóval na egye fene van oka, hogy ekkora legyen az arca :)

Harper pedig mindig is odáig volt ezért a pasiért. Amit végtére is teljesen meg lehet érteni. De ami őt magát illeti ő is szimpatikus karakter lett. Igaz eleinte én nagyon kis gyámoltalannak gondoltam. Esetlennek, főleg ha egy férfiról van szó. Na de hála Nicknek nagyon hamar feloldódott a csaj. Kedveltem őt. Pláne mikor elkezdődtek azok a bizonyos órák. Ezeknek hála egy sokkal magabiztosabb Harpert kaptunk. Tetszett az a nő aki Nick mellett lett. Ami az ő munkáját illeti hát mit ne mondjak az se éppen egy hétköznapi, szokványos munka, nagyon menő :)

A félénk lány, aki odáig van a bátyja legjobb barátjáért. Aki eleinte megszólalni se nagyon tud egy pasi közelében .Aki mégis Nick mellett egy igazi vadmacska lesz. Aki ki tudja mondani mit akar. Ezt bizonyítják az igencsak pikánk és szókimondó üzenet váltásaik. Na azokat a részeket imádtam. Nem is csodálom, hogy Nick is odáig van Harperért. Na és természetesen fordítva is. És végre mindketten megkapják amit akarnak. Na persze mindezt teljes titokban hiszen mit szólna a nagy testvér? Ezek a tiltott kapcsolatok mindig tetszettek.

Ami a kettejük közti kémiát illeti na azzal sem volt gond erről gondoskodott az írónő. Nem kevés forró, szenvedélyes pillanatuk akadt. De szerencsére nem az a mennyiség ami már túl sok lett volna. Igaz mielőtt ez összejött volna néha kicsit sok volt Nick áradozása Harperről de szerencsére mielőtt nekiálltam volna kiabálni, hogy tegyen már valamit akkor végre kezdtek beindulni a dolgok. Ezeket pedig még megspékelte az írónő ezekkel a sokszor vicces pillanatokkal is amik adódtak köztük és ezek miatt a kisebb gondjaimmal ami a sztorit illeti mégis élvezhető.

Nekem ami itt is kevés volt bár most már kezdem azt hinni, hogy velem van a baj. Annak idején a történet írásoknál nekem mindig sokkal jobban mentek a bonyodalmas, veszekedős részek kitalálása és megírása mint a boldog, happy részek. Lehet ezért keveselltem itt is a gubancos részt. Semmi extra nem volt a végén amit esetleg vártam volna, hogy kicsit megdolgoztatjuk a boldogságért a szereplőket. Ilyen szempontból picit lehetett volna szerintem kreatívabb az írónő. Vagyis abból ami végül betudható volt ennek abból többet ki lehetett volna hozni.

Ennek ellenére sem volt rossz. Nekem egy könnyed, egyszer olvasós de élvezhető sztori volt. Ahogy mondtam azok a csábos, egymás agyát húzó üzengetéses részek nekem nagyon feldobták. Azok nagyon jól ki lettek találva. Összességében őket kettejüket is megkedveltem. Együtt és külön is. Persze mellettük akadt itt is olyan karaktere aki kissé ellenszenves volt, de mint tudjuk ilyen mindenhová kell.

Mivel ez a történet a már megismert nagytesó húgáról szól nem hiányozhatott az előző páros Spencer és Charlotte sem. Itt beleláthatunk a tovább folytatott életükbe az első könyv vége után amit nagyon szerettem.

Egyszóval csak ajánlani tudom a sztorit. Ahogy molyon is nézegettem mindenki odáig van érte.  Én maradok annál, hogy tetszett de nem az az imádós kategória. Akadt egy két dolog amit hiányoltam vagy éppen lehetett volna kevesebb de összességében ezeket kárpótolta mással az írónő amitől egy remek, élvezhető történet lett.

Ami pedig akkor a végére maradt borítót illeti na az viszont bejövős. Pedig úgy rémlett először egy teljesen más borító lett volna de örülök, hogy végül ez maradt mert ez nagyon tetszik :D de gondolom ezzel mi csajok vagyunk így egy páran.


Értékelés:



Nagyon szépen köszönöm a könyvet a Művelt Nép Kiadónak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése