2017. május 9.

Syvia Day film?

Sziasztok!

Úgy tűnik Sylvia Day háza tájáról csakis jó híreket kapunk.

Itthon először e könyvben jelent meg tőle egy két részes sorozat Átverve és Átölelve címmel. Ami később papír formában is megjelent.

E könyvként így néznek ki:


                                                  
                                                       
Soha ne keverd az üzletet az élvezettel! Soha ne vigyél politikát a hálószobába! Mindkét hibát elkövettem, mikor Jackson Rutledge szeretője lettem. Nem mondhatom, hogy nem figyelmeztettek…

Két évvel később újra felbukkant. Megakadályozott egy üzletet, amelynek megkötéséért keményen dolgoztam. Csakhogy Lei Young, New York egyik legbriliánsabb üzletasszonya oldalán megtanultam egyet s mást, amióta Jax kisétált az életemből. Már nem ugyanaz a lány voltam, akit egykor ismert, ő viszont mit sem változott. Az első találkozásunkkal ellentétben ezúttal pontosan tudtam, kivel van dolgom… és hogy milyen függőséget okozhat az érintése.

Jax számára csupán játék volt a csillogás, a szex és a kiváltságok, de időközben én is megtanultam a játékszabályokat. A könyörtelen üzleti világban a mindent felülíró, legfontosabb tanács: tartsd magadhoz közel az ellenséged, de még közelebb a volt szeretőd…

Könyv formában pedig ezzel a borítóval jelent meg: 








Nekem mindkettő tetszett. Kívülről és a tartalom is. Igaz tőle eddig nálam Gideon és Eva története a best de Gia és Jax is nagy kedvencek. 









És most jön a jó hír. Egyenlőre annyira sok infó nincsen még de ez már is igen jó hír. Ebből a történetből ugyanis ha minden igaz akkor érkezik a film verzió. Mégpedig ha igaz akkor egy olyasmi előfizetéses csatornára mint a Netflix. 




Ennek a neve Passionflix lesz. Ilyen szenvedélyes témájú filmek lesznek láthatóak. A csatorna Passion nevéből sejthető is. Ide érkezik tán novemberben Gia és Jax története. 


„- A fenébe is, nem tudtam, hogy szerelmes vagy belém, Gia!”
„- Ha ez így van, akkor egyáltalán nem is ismertél.”


Hát mi tagadás nagyon feldobott a hír és kíváncsi leszek rá nagyon. Hogy milyen is lesz filmként látni egy Sylvia Day sztorit. 

Aki esetleg még nem olvasta volna Jax és Gia történetét és szereti az írónő könyveit akkor ezt se hagyja ki. Szerintem ennek hallatára én is beiktatok egy újra olvasást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése