2017. június 11.

Könyvhét 2017

Sziasztok!

Itt egy kis képes beszámoló a tegnapi igencsak eseménydús napról. De összességében pihentető is volt, remek kikapcsolódás. Pláne ha ennyi könyvről van szó.

Én még egész időben felértem Pestre azt hiszem olyan tíz után nemsokkal már kint voltam a Könyvhéten. Az idő ekkor még nem volt valami kellemes mert pokoli meleg volt. De legalább ekkor még egész tűrhetően lehetett nézelődni. Fogjuk rá. Még szerencse is, hogy rögtön célirányosan beszereztem amiket szerettem volna. Utána pedig bőven volt idő még nézelődni hátha meglátok még valamit.

Szerencsére ahogy haladtunk a délután felé kezdett egész jól lehűlni az idő na és persze a szokásos Könyvheti szombati eső idén sem maradhatott el. De addig és az alatt is nagyon jó volt a buli mert találkoztam Kitablar Barbival. Mindig dumcsizunk, jó volt így személyesen is. Ott volt még velünk Viki örültem, hogy téged is megismerhettelek. Puszi csajok :)

Majd később volt egy tali a Blogturné klub tagjaival a szokásos helyen: Mekiben :D Örültem, hogy velük is találkozhattam idén Könyvhéten is így is, hogy csak ismerősük vagyok. Szóval igencsak jól és gyorsan eltelt a nap mire Kellyvel mentünk egy nagyon várt eseményre.

Részt vettem a héten Ashely Carrigan - Árnyjátékos című könyvének blogturnéján. Még egyszer köszönöm a lehetőséget. Ezzel kapcsolat volt az esemény amit nagyon vártam és Kelly is. A könyv dedikálása. Volt szerencsém miután felkerült az értékelésem beszélgetni az írónővel. Egy nagyon kedves,aranyos,közvetlen nőt ismerhettem meg a személyében szóval köszönöm. Nagyon örültem, hogy személyesen is találkozhattunk. A könyvét pedig ahogy írtam is imádom és élőben még gyönyörűbb. Szóval hajrá mindenkinek! Éppen most olvastam Ashley beszámolóját is a dedikálásról és láttam egy  nagyon jóóó hírt. Mégpedig, hogy már kész a következő könyve is. Erre csak annyit mondhatok, hogy akár máris jöhetne. Kíváncsian várjuk és sok sikerült kívánok ezúton is a továbbiakban is az írónőnek!


Nagyon örültem még, hogy sikerült végre Rozsonits Judit barátnőmmel is összefutni. Még ha csak egy picit is, de legközelebb összehozunk valami hosszabbat. Puszillak téged is :)

Ezek után pedig mivel eleve korán indult a nap az utazással este 6 körülre kezdtem hulla lenni így lassan mi haza indultunk. De az biztos, hogy mint mindig megérte elfáradni mert fantasztikus nap volt. A szuper estét pedig köszönöm ismét Lupi barátnőmnek! <3

És akkor a végére jöjjön, hogy mikkel is tértem haza. Na de ahogy ez már fesztin is látszott egyre jobb vagyok mert már nem jóval 10 felett vannak a könyveim száma :D


Ők lennének :) Árnyjátékos már olvasva, de az biztos, hogy lesz még egy újraolvasás így már könyv formában is. Beszereztem még A Klub sorozat harmadik részét. Nekem a második rész anno kicsit lapos volt semmi extra de ez már fülszövegből sokkal jobbnak tűnik szóval így a sorozat utolsó részeként remélem ütős lesz. 

A Love & Gelato könyvön gondolkodtam de ahogy élőben is megláttam nem haboztam. Pláne mert köze van Olaszországhoz. Ha pedig csak egy kicsit is olasz valami akkor az már jöhet.  A Három dolgot mondj és a Girl online pedig fülszöveg alapján lettem szimpatikusak már korábban is szóval remélem tényleg jók lesznek. 

A új Kathy Reichs pedig nagyon várós volt. Régen volt már a tavalyi Könyvhét amikor megjelent az előtte lévő rész. Borító nekem mint mindig ezúttal is bejövős. A Fumax nagyon jó kis borítókat ad a könyveknek :) Magát a könyvet pedig nagyon szépen köszönöm a kiadónak és Holló-Vaskó Péternek!

Legutolsónak szereztem be az angol nyelvű fehér borítós Eclipse-t. Igaz az angol olvasással még hadilábon állok de annyira szép ez a verzió. És most őszintén 500Ft-ot kinek nem ér meg? Mert nekem megérte :D 

 Még ennyi idő után is imádom a sorozatot. Ráadásul este volt a Cool Tv-n a BD1. Jövőhéten pedig BD2. Azt hiszem valamikor jöhetne egy kis nosztalgiaként a sori újranézése. És akár olvasás is :)


Természetesen hazafelé már neki is kellett kezdeni az olvasásnak. Az kérdés sem volt melyik lesz az első. A The Mistake az Off-Campus sorozat második része. Írtam mikor megjelent az elsőről is amit imádtam. Garrett és Hannah történetét. Ott ismerhettünk már meg Logan. Nagyon bírtam a pasit szóval nem volt kérdés, hogy várós a története. Nos és ez miatt vele kezdtem meg a sort. És sajnálattal mondom, hogy már nem olyan sok van belőle. Pedig akármeddig olvasgatnám. Ugyanannyira imádom mint az elsőt pedig még nincs is vége. Őt se tessék kihagyni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése