2017. június 19.

Szekeres Judit - Meztelen igazság

Titokban lehet-e tartani a rejtett életünket? Meddig lehet elmenni a hazugságban?

A választ megtudhatjuk Szimóna történetéből, aki huszonhárom éves gyorséttermi felszolgálólányként, múltját háta mögött hagyva, családjától távol, független szingli hétköznapjait éli Budapesten. Gyermekkori szenvedélye a dzsesszbalett, amelyet a fővárosba költözése után a rúdtánc váltott fel. Esténként Kasszandra álnéven, álarcban táncol egy neves éjjeli klubban, amiről kizárólag a legjobb barátnője, Liza tud. Egyik este, mikor a produkciója véget ér, és lefelé tart a színpadról, útját állja egy részeg vendég, és erőszakoskodni kezd vele. A lány kétségbeesetten küzd ellene, mikor váratlanul megjelenik egy rejtélyes és jóképű férfi, aki azonnal oltalma alá veszi a védtelen lányt. Később a megmentő ugyanabban a büfében tűnik fel, ahol Szimóna napközben dolgozik. A férfinak sejtelme sincs arról, hogy a remegő kézzel őt kiszolgáló lányt mentette meg azon a bizonyos estén. Hamarosan kezdetét veszi kettejük tündérmesébe illő románca, amely számos megpróbáltatásnak néz elébe. De vajon túléli-e a kapcsolatuk a titkot, melyet Szimóna táncos jelenéről rejteget? S vajon sikerül-e a lánynak végleg felszámolni a sötét múltat, amely hosszú évek óta rémálomként kísérti a békésnek tűnő életét?

Már fülszöveg alapján nagyon tetszett a történet. És elmondhatom, hogy miután befejeztem kiolvasva is ugyanígy érzek. Sőt. Imádtam. Judit személyében új kedvenc írónőt avattam. 

Nagyon szerettem a történetet. Igaz az elején furcsa volt, hogy nem valahol máshol Európában vagy Amerikában játszódik a történet hanem nálunk Magyarországon. Mostanában csak olyanokat olvastam de nagyon jó volt egy kis hazait olvasni. A történet ugyanis Budapesten játszódik. Amit imádtam még, hogy az én városkám is szerepel a történetben hiszen Szimóna is innen származik :)

Na de kezdésnek mint mindig jönnek a főbb karakterek. Ha már Szimóna története akkor kezdjük vele. Egy olyan fiatal nőt ismerhetünk meg a személyében aki igen nagyon titkot őriz. Ami a munkáját illeti. Hiszen Szimóna napközben egy gyorsétteremben dolgozik. Esténként pedig álarc mögé bújik és egy éjszakai klubbal táncol. Ezzel jóformán ki is derül miből lesznek főleg a problémái. Hiszen mindenki főleg a családja teljesen mást hisznek. Eddig nagyon jól titokban tudta ezt tartani. Mindenki azt hiszi dzsesszbalettezik. Egy valaki, a legjobb barátnője Liza tudja róla az igazat. Mindenki maga választja az utat amin jár szóval eszemben sincs elítélni őt vagy ilyesmi. Összességében nagyon is szimpatikus volt a karaktere. Remélem sikerül is neki változtatni azokon a dolgokon amiken szeretne. Sok mindent megtudhattunk róla is amiről én például nem is gondoltam volna és nagyon meglepődtem. Jól kitalálta a múltját, a karakterét az írónő. Ahogy pedig egyre jobban kezdtük megismerni őt egyre jobban kedveltem őt.Igaz volt, hogy jobban a sarkára állhatott volna főleg egy bizonyos dologban de még van ideje rá :)

Ez a titkokkal teli része volt csak húzós ami Szimónát illeti mert ugye ezeknek sosincs jó vége. Minnél tovább húzza annál rosszabb. De az ő élete és persze az írónő nem adta neki könnyen a dolgokat. Na eleinte lehet, hogy mégis. Mert Szimóna megismert egy nagyszerű férfit.

Mártont aki egy balhés éjszaka egy részeg férfitól mentette meg az álarc mögé bújt lányt. Majd nappal találkoztak legközelebb Szimóna munkahelyén. Persze csak a lány tudta ki is a férfi.

Nem is volt kérdés, hogy Mártont nagyon hamar kedvelni fogom. Igaz róla közel sem tudunk meg annyit mint a lányról. Mondhatni igencsak rejtélyes a pasi és az élete. Ez az derült ki ami nekem sejthető volt és akkora meglepetést nem is okozott. Egy gazdag, jóképű pasit kapunk a személyében. Aki nem mellesleg mondhatni egy herceg fehér lovon.(Na jó ami egy Merci :D ) Aki tud udvarolni és tudja mi a romantika. Ez a része már már mesébe illő volt mert nem hiszem, hogy olyan sok ilyen férfi rohangál a világban. Ez a része néhol lehet picit csöpögősebb lett mégis azt mondom jó volt olvasni róla. Természetesen az ő életében is akadnak bonyodalmak, titkok. Az övéire szerintem még nem igen derült fény és attól tartok ilyen téren a továbbiakban kaphatunk még meglepetést.. De egyébként nagyon szerettem őt. Ez a családjáról egyenlőre nem mondható el de ilyen téren sem csalódtunk benne. Mert ha akar valamit a pasi akkor képes kiállni mellette és bármit megtesz érte. Röviden összegezve Márton is bekerült a kedvenc könyves pasijaim közé.

Azért meg pláne mert belecsempészett (na jó az írónővel közösen :D ) egy kis Olaszt a történetbe. Tessék elolvasni a történetet és megtudjátok mire gondolok. Én ezt a részt külön imádtam. Mert mindent imádok aminek egy kis köze is van Olaszországhoz.


De picit vissza a karakterekhez. Móna családja csupa kedves és szeretetre méltó emberekből áll akiket akárcsak a lányt nem nehéz megkedvelni. Ahogy viszont említettem Márton családja nem ilyen egyszerű eset. Tipikus gazdagok. Lizával kapcsolatban  pedig még nem tudtam dönteni. Nem mondom, hogy nem kedveltem de engem valahogy még nem vett meg. Igaz nagyon jó barátja Szimónának, csak ő tudja a lány titkát és mellette van. Konkrétat nem tudnék így mondani miért érzem ezt. Van, hogy valaki valamiért nem annyira szimpatikus pedig semmi olyat nem tett. Talán mert néha annyira kotnyeles, kíváncsi? Igaz melyik barátnő nem az? De lehet ő picit jobban is és ezért. De még alakulhat a dolog.

Olvastam véleményt ahol kevesellték a leírást például Szimóna éjszakai életével kapcsolatban. Szerintem ez a része is nagyon jól meg lett írva. Néhol még részletesebben is például ez az egész táncos része a dolognak. Nekem ezek is tetszettek. Meg azért is mert egy nem mindennapi foglalkozás és ahogy várható volt igencsak adódnak ebből gondjai a lánynak. Lehet ebből galibákat csinálni. Sőt az írónőnek sikerült is szóval nem lehetett unatkozni. Még ha néhol kiszámíthatóak is voltak a történések ahogy leírta őket sikerült így is izgalmassá tenni a történetet.

És a lényeg is jöjjön Szimóna és Márton együtt. Az volt a csúcs. Nagyon szerettem a közös pillanataikat. Még azokat is amikre említettem, hogy nekem néha már nagyon romantikus volt. Jól megírt pillanatok lettek. Ami a kezdeti szikrákat, majd a későbbi forró pillanatokat illeti azokkal sem volt gond. Nagyon is jól működött köztük a kémia. Összességében imádtam együtt olvasni róluk. Romantikus, erotikus, szenvedélyes pillanataik akadtak szépen de pont kellő mennyiségben és nagyon jól megírva. Valamint ezek mellett sok beszélgetős pillanat is ami által még többet megtudhattunk mindkettőjükről. Ezeket is nagyon szerettem hiszen így ismerhettük őket meg jobban. Igaz egyenlőre a jobban része inkább Szimónára értendő na de hátha a következő részben még többet megtudunk Mártonról is.

Egy szó mint száz imádtam. Új kedvencet avattam. Egy késő este végeztem vele amin nem segített a történet vége sem. Mert szerintem ha már most meglenne a folytatás is késő lenne. A vége után azonnal akarod a folytatást. Arra a részre is azt mondom, hogy sejthető mi lesz mégis végig izgultam velük olyan jó lett. Egy percre sem hagyott unatkozni a történet. Csak túl hamar vége lett és azonnali folytatásért kiállt.

Csak ajánlani tudom nektek. Az biztos, hogy Judit hozta ezt amit én elvártam a könyvtől és amit mindig megkapok egy Álomgyáros könyvtől. Beállt a sorba a lányokhoz, a kedvenc írójaimhoz.  Minden megvolt a történetben ami egy jó sztorihoz kell. Karekterek akiket rögtön megszeretünk. Akikkel végig izguljuk a történetet. Romantika, szenvedély. Titkok amik néha hihetetlen módon derülnek ki és amik még leleplezésre várnak. Fordulatos és izgalmakkal teli. Egy percig sem hagy unatkozni. Én magamból kiindulva mondhatom, hogy amint elkezdtem nem volt megállás és képtelen voltam letenni. Egy újabb fantasztikus Álomgyáros könyv. Hajrá mindenkinek! :) Én pedig nagyon várom a folytatást. Gratulálok hozzá az írónőnek!

A borító pedig mint mindig a végére. Nekem az tetszett meg rögtön, így elolvasva pedig még inkább tudom, hogy remek választás a történethez. Pont ami illik hozzá. Én kívül belül imádtam a könyvet.

A könyvet pedig nagyon köszönöm az Álomgyár kiadónak! 

Értékelés:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése