2017. július 12.

Carrie Cooper - A szemtanú

Ki ne várná repesve, hogy beteljesíthesse gyermekkori vágyát?
Hogy kiszakadva a hétköznapok egyhangúságából végre nekivághasson egy kalandos világ körüli útnak?
Lili Green izgatottan készül a régóta szervezett utazásra. Összekészített csomagokkal és új élmények reményével vág bele az indulás előtti utolsó munkanapjába. Ám egy pillanat alatt minden a feje tetejére áll, amikor Lili egy bűncselekmény szemtanújává válik, és ezáltal egy bérgyilkos céltáblájának közepére kerül. A teljesen félresiklott utazás pedig immár nem a szép emlékek gyűjtéséről, hanem az életben maradásról szól.

Carrie Cooper kalanddal, érzelemmel, humorral és váratlan fordulatokkal teli története során végigizgulhatjuk, hogy egy teljesen hétköznapi lány mit tesz olyan cseppet sem mindennapi helyzetek sodrásában, amelyek végérvényesen megváltoztatják az életét.


Meg kell mondjam ahhoz képest, hogy ez az írónő első könyve de olyan mintha már nagyon sokadik lenne. Fantasztikusan megírt, izgalmas, letehetetlen történet. Semmiért se hagyjátok ki.

Tökéletes keverék amiben van szenvedély, romantika és nem kevés krimi is. A legjobb választás főleg ezeken a forró napokon. De akármikor máskor is mert biztos, hogy aki a kezébe veszi ugyanúgy fogja imádni mint én. Ezek után nem is kérdés, hogy Carrie Cooper is beállt a kedvenc íróim közé. Imádom amit alkotott.

Na de azért jöjjön picit részletesebben.

Lilit éppen az utolsó munkanapját tölti a munkahelyén mielőtt egy kicsit feldobná az életét egy régen várt, tervezett utazgatással. De a tervei nagyon hamar meghiúsulnak mikor tanúja lesz egy bűncselekménynek. Természetesen az ijedtség után azért nekivág az útnak. Pont kapóra is jön az utazgatás. Arra azonban nem számít, hogy aki a nyomába ered nagyon hamar megtalálja őt. Két ügynök menti ki őt a bérgyilkos karmai közül. Itt indulnak Lili nem mindennapi kalandjai.

Nagyon is megértettem őt, miért akarta ezt az utat és rögtön az elejétől szimpatikus karakter lett. Ugyan azokért amik történtek vele nem mindig irigyeltem. Hiszen nem elég neki, hogy egy bérgyilkos üldözi még egy másik igencsak veszélyes akcióba is belecsöppen. De legalább egy felől jó kezekben van a két ügynökkel akik vigyáztak rá. Többé kevésbé. Mert azért Lilit sem kellett félteni. Tudott azért bajba kerülni, kíváncsi lenni és hasonlók. De érthető is volt, hogy tudni akarta mibe keveredett. Csak, hogy eztán már nem volt megállás. Mindezek ellenére szerintem nagyon jól megállta a helyét. Én nagyon megszerettem őt.


És akkor jöjjenek sorban a pasik. John. Tipikus férfiként indít, nem hazudtolja meg magát a történet folyamán sem. Dögös, szexi és még amolyan rossz fiús ügynök is. Eleinte nagy reményeket fűztem hozzá de nagyon sokszor agyon tudtam volna ütni a tettei miatt. Persze volt ami őt is hajtotta ez a része érthető volt de sokszor tudott nem éppen szimpatikus is lenni. De azért akadtak jó pillanatai is.

Zacknek pedig csak azok voltak. John a forrófejű, Zack pedig a megfontolt a csapatban. Míg John rögtön fejjel menne a falnak, hogy elérje amit akar Zack inkább átgondoltabb tervvel áll elő ami talán még jobban is sülhet el. Ő nagyon hamar szimpatikus lett nekem. Pedig Lili úgymond nem tekintett rá pasiként. Inkább barát volt neki a férfi. Örültem, hogy Zack mellette volt mert sokszor jót tett Lilinek., Nagyon bírtam a pasit.

Na és ha férfiak akkor Nikosz sem maradhat ki a sorból. Más néven a Görög. Hát ővele lepett meg teljesen az írónő. Rá abszolút nem számítottam. Sőt a vele kapcsolatban semmire. És pont ez volt  a fantasztikus a történetben. Mindennek ellenére imádtam ezt az igazi görög, félisten szerű pasit.

Mindez összegyúrva egy történetbe ami csupa meglepetés. Amit képtelen vagy letenni. Ami "csak" annyival indult, hogy Lilit egy bérgyilkos üldözi. Aztán egy szigeten találja magát két ügynökkel, egy drogokkal, gyilkosokkal teli akció közepén. Bámulatos amit az írónő kitalált. Remekül megkavarta a dolgokat úgyhogy minden kapcsolódjon mindenhez.

Ez egy tökéletes romantikus krimi. Mindkét elem remekül érvényesül benne és olyan meglepetéseket tartogat, hogy csak ámulsz. Imádtam, hogy többnyire Lilin keresztül pillanthattunk bele a történetbe de néha akadt például egy kis Nikosz is. Ez nagyon jó volt így, hogy abba a sötét, alvilági részbe is jobban bepillanthattunk.

Az elején megvolt a saját kis elméletem, pasikkal kapcsolatban is például. Majd egy pillanat és fel is borult mindent mert úgy szőtte az írónő a dolgokat, hogy cseppet sem volt kiszámítható. Állandóan megtudott lepni és ezt imádtam.

Akadtak benne Lilinek igencsak szenvedélyes, forró pillanatai. Bár én néha ezekről még olvastam volna, esetleg picit részletesebben egy egy pillanatot. De mégis tökéletes volt így is. A krimi részéről már nem is beszélve. Egy kemény, drogokkal, fegyverekkel és halállal teli világban találta magát a főhősnőnk. Ahol mint a végére kiderül senki sem az akinek gondolod.

Csak ámultam a végére. Minden pillanatát élveztem a történetnek. Tökéletes olvasmány. Egy lánnyal aki egy kicsit ki akar szakad a megszokott életéből. Majd hirtelen egy gyilkos világba csöppen. Amiben mégis megtalálható a barátság, a szenvedély, majd  egy még erősebb érzés is. Bizalmatlanság, félelem, drogok és sok kegyetlenség. Nem kevésszer féltettem Lilit, vele aggódtam, de reménykedtem is, nevettem és szerettem.


Egy olyan történet amiben sosem lehetsz biztos mi fog történni de pont ezért izgalmas, letehetetlen. Szerethető karakterekkel és persze kevésbé kedvelhetőkkel is. Hiszen ebben a világban nem igazán vannak jó emberek de itt a rosszak mellett mégis akad.

Az írónőnek ez az első könyve de mégis akár a legnagyobb profik. Imádtam. Lilit,az ügynökeinket. Nikoszt <3 Ezt a történetet nem szabad kihagyni, olvasni kell. Hajrá mindenkinek!

Köszönöm szépen a lehetőséget az Álomgyár kiadónak!

Valamint a dedikálást és kedves szavakat a turné utolsó állomásán az írónőnek. És ezt a csodás élményt ami nyújtott a története. Köszönöm.



A legjobb hír pedig a végére: Lili történetének ezzel nincs vége hiszen olvashatunk még majd róla. Nem is kérdés, hogy akár azonnal jöhetne annyira megszerettem ezt a történetet. Kíváncsian várom mit kapunk az írónőtől legközelebb. Addig is akinek még nem akadt a kezébe A szemtanú tessék beszerezni mert nem bánjátok meg :)






Értékelés: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése