2017. szeptember 28.

Ella Steel - Sors-Döntő

Evan Keller egy feltörekvő rock banda tagja, akinek meghiúsulni látszanak az álmai.
A teher, ami a vállát nyomja már túl sok neki. Segítséget kell kérnie, de ezt nem teheti meg nyíltan, mert az csak tovább rontana a helyzeten. Vajon megtalálja a megfelelő embert?
Haley Benett egy elszánt, makacs fiatal nő, aki bizonyítani akarja leendő hivatása iránti elkötelezettségét.
Egy hétköznapi történet, egy nem hétköznapi szerelemről. Egy kapcsolat, ami már az első személyes találkozó előtt elmélyül.
Két szív és egy nagy szerelem.
Vajon az egymás iránt érzett szerelmük elég erős ahhoz, hogy legyőzze az élet által eléjük sodort akadályokat? Megismerhetjük félelmeiket, küzdelmüket, kitartásukat és egymásba vetett bizalmukat.

Ebben a történetben bármi megtörténhet, hisz a sorsunkról mi magunk döntünk.


Először is nagyon köszönöm az írónőnek a lehetőséget az olvasásra. Minden percet imádtam amit a történettel töltöttem. Fantasztikus írás valakitől akinek ez az első  kiadott könyve. Ahogy említettem már van szerencsém őt személyesen is ismerni és még egyszer hatalmas gratuláció a történethez. Engem teljesen megvett. Minden percét imádtam.

Mindig is odáig voltam a rocksztár pasis történetekért. Igaz mostanság nem sok ilyet olvastam. De hála Ella Steel-nek egy újabb nagy kedvencet avattam.

Kezdjük is akkor az elején. Imádtam a történetet így, hogy nemcsak az egyik fél hanem női és férfi szemmel is beleláthattunk a sztoriba. Tudjuk, hogy a legtöbb inkább női és külön imádtam itt belepillantani Evan gondolataiba is. Nem is kicsit. Pikk pakk megvett a pasi. Új könyves álompasi az tuti, szóval hajrá csajok.

A történet kezdetét Haley-vel élhetjük át akiről már itt sokat megtudhatunk. Akinek eddig nem volt könnyű élete, de végre helyrejönni látszik és ideje most már magára koncentrálnia. Pontosabban a munkájára. Egy szép, fiatal, helyes nőt ismerhetünk meg a személyében. Olyan tulajdonságokkal felruházva aminek hála rögtön szimpatikus lesz az olvasóknak. Az első pillanatoktól megkedveltem őt. Bátor, okos és most már vidám nő is. Igaz néha kissé félénk de ezen is hamar változtat.

Megkap ugyanis egy elég nagy feladatot ami a munkáját illeti. El kell szegődnie egy rock banda mellé és segíteni a srácoknak. Ráadásul lányok, nők sokaságának egyik bálványa maga a banda frontembere kér tőle segítséget.

Evan Keller. Tipikus rock isten. Szuper dögös pasi, ráadásul igen tehetséges is. Zene és minden más téren is. :) Ugyanakkor nem az az elszállt zenész hanem igencsak két lábbal a földön jár. Remek barát aki bármit megtenne a családjáért, a bandáért. Lehetetlenség volt nem rögtön megszeretni őt. Ráadásul a fantasztikus külső mellé kapta még az írónőtől ezeket a szuper tulajdonságokat. Vicces is még mellé, ja meg tipikus pasi. Imádom a párbeszédeiket Haley-vel. :)

Külön imádtam a remekül leírt zenész részeket. Teljesen beleláthattunk milyen egy zenész élete, egy olyan pasié aki imádja azt amit csinál. Ráadásul a banda többi tagját is rögtön megszereted. Nemcsak Haley és Evan karakterét kedveled meg rögtön. A bandát, a családtagokat. Na persze mint mindig akad nem éppen szívünk csücske karakter is.... na de tudjuk, hogy olyan is kell akit nem kedvelük :D

Mindez összegyúrva ebben a szuper történetben. Ami már az elején remekül indul. A megismerkedésünk módját hát mit ne mondjam remekül kitalálta az írónő. Nekem az a kedvencem. Imádom azokat a részeket. Hol nevettem velük, hol pirultam egy egy pillanatnál. Imádom. Ez a páros új nagy kedvencem lett. Nem kicsit működött közöttük a kémia, néha még az oldalak is lángra lobbantak majdnem. Tökéletes páros.


Minden van a történetben ami egy fantasztikus regényhez kell. Ráadásul egy első könyves írótól olvashatjuk ezt szóval le a kalappal és gratulálok az írónőnek. Rögtön megszerethető remek karakterek, egy jól kigondolt történetben. Amiről először gondolhatod, hogy hány ilyet is olvastunk már de mégis képes belevinni olyan történéseket, pillanatokat, a karaktereivel karöltve, hogy egy cseppet sem tucat történetet kapunk. Sőt. Egy olyat amit ha elkezdesz képtelen vagy letenni. Csak falod az oldalakat és rögtön beleszeretsz a történetbe.

Humor, csipkelődés, vágy, erotika, szerelem. Ezek mellett persze bonyodalom is akad, nem kevés fejtörést okozva a kedvenceinknek de pont ezek teszik még izgalmasabbá a történetet. Egyszóval imádom. Gratulálok még egyszer az írónőnek. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Én pedig ismét nagyon köszönöm a lehetőséget az olvasásra. Minden pillanatát élveztem. Az pedig nem is kérdés, hogy alig várom a következő könyvet :)

A borítót szintén imádom. Nekem nagyon tetszik. Remekül el lettek találva, a karakterek is.

Ja és azóta a műfajnak is nagy kedvelője lettem :D Ha kell egy kis muzsika a könyv mellé akkor hajrá. Nekem nagy kedvenc lett ez a banda. Ha tudni akarod milyen lenne a Keller's Rock akkor hajrá!  Köszi, hogy rábukkanhattam az egyik azóta nagy kedvencemre nálad Bree világa :) <3



Értékelés:



A további kötetek: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése