2017. október 26.

Végre itt Az Arab fia

Sziasztok!

Hát most a bemutatós poszt egy kicsit rendhagyó lesz :)

Nem kevés könyves eseményen voltam már főleg ugye Budapesten ahová Szegedről járok fel. És láttam már ezt azt de te jóóó éég, ennyi embert még soha..... szinte kilóméterekben mértük a sor hosszúságát akik mind Borsa Brown írónőre és a legújabb Arab történetére vártunk.

Hajnaltól meló utána irány Pest. Így sajnos ennél hamarabb már nemtudtam elszabadulni. Ráadásul az autópályán is persze pont most botlottunk mindenféle dugókba.... Így már akkor eszméletlen hosszú sor állt mire odaértem az Álomgyár könyvesbolthoz. 

Reméltem, hogy az a két és fél óra ami időm volt elég lesz kivárni. 

Ilyenkor lehet egyébként tök jól ismerkedni és barátkozni más könyv rajongókkal. 

És csak, hogy még a sor ellenére is tökéletesen induljon a délután kijött hozzám drága Anne L.Green barátnőm éa ezt a szépséget kaptam tőle: 



Bizony immár nyomtatott formában az Elveszett jövő :) és már dedikálva is hozta nekem. Imádlak érte drága Erzsó, köszönöm szépen! ❤

A másik úgymond ajándék egy amolyan katalógus a kiadó megjelent és még ezután érkező könyveit hirdeti. Ebben pedig mi bloggerek nagyon sokan bennevagyunk :)

Köszönöm a kiadónak! 


Na de jöjjön a lényeg. Nekem sajnos véges volt az időm mert még utazás haza Szegedre. És abból a naaaagyooon hosszú sorból sajnos igencsak volt még így sorra nem kerültem. El is szomorodtam. Örültem és fantasztikus látni, hogy ennyien szeretik Borsát. De nagyon sajnáltam amiért nem sikerült a találkozás. 

A könyvet és az ajándék novellát azért elhozhattam. Nagyon szépen köszönöm, hogy így soron kívül megkaphattam: Péternek, Angelikának és Erzsónak! Puszi nektek!

Angelikának is köszönöm a kedves szavakat, nagyon örültem, hogy ismét találkoztunk és beszélgetni is tudtunk kicsit :) 

Csak megsúgom ismét, hogy ő írja a legcsodásabb történelmi regényeket tessék olvasni őket. Én pont tegnap írtam a legújabb regényéről. Itt egy kis kedvcsináló: 


És a mai drágaságaim: 


Itt van végre Khalid ❤
És a másik nekem óriási szerelem a Maffia novella :)
Köszönjük Borsának ezeket a csodákat :) ❤


Szóval így is szuper volt a délután. Az Álomgyár turnékon pedig majd dedikáltatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése