2017. november 6.

Carrie Cooper - Ügynök tűsarkúban

Lili Green megtapasztalta, hogy a sors egy váratlan fordulattal milyen könnyen a feje tetejére állíthatja az életét. A felkavaró kalandok után örömmel veti bele magát az erőszaktól és gengszterektől mentes, békés hétköznapokba. A nyugalom azonban nem tart sokáig: ezúttal Lili maga ugrik fejest egy FBI-akcióba, hogy segítsen megmenteni egy barátja életét. A megbízás nem mindennapi kihívások elé állítja: az éjszakai bárok erotikával túlfűtött világában kell elvegyülnie, majd a nyomok egy elit klub rejtett drogüzletéig vezetnek. A kezdetben sem egyszerű ügy egyre veszélyesebbé válik, és Lili – híven önmagához – pillanatok alatt ismét az események sűrűjében találja magát, az érzelmei pedig csak tovább csomózzák az amúgy is szövevényes szálakat.
Képes lesz Lili a tapasztalataira és az ösztöneire támaszkodva megállni a helyét egy olyan ügyben, amelynek sikerén egy jóbarátja élete múlik? Vajon a váratlan kalanddal a sors a szerelmesek pártjára áll, vagy végleg elszakítja őket egymástól?

Az Ügynök tűsarkúban a nagysikerű Lili Green-sorozat második epizódja, amely önálló regényként is letehetetlen olvasmány, tele izgalommal, fordulattal és szenvedéllyel. A sorozat első részéért (A szemtanú) Aranykönyv díjra jelölt Carrie Cooper ismét különleges kalandot ígér a romantikus krimik kedvelőinek.

Hát ahogy az este kivégeztem a könyvet csak ültem egy darabig utána és húú.. Bámulatos, egyszerűen imádtam. Nem igazán találtam a szavakat. A tökéletes olvasmány. Teljesen rabul ejtett és még az elolvasása után sem engedett. 

Nem is kérdés, hogy le a kalappal az írónő előtt. Nagyon nagy profikat is simán lepipált ezzel a regénnyel. Már az első résszel is de ez ha lehet ilyet mondani még fantasztikusabb lett. Imádtam A szemtanút is de ezt a rész? Totális szerelem. 

Ahogy mondta a könyv bemutatóján Carrie Cooper ismét egy nem mindennapi olvasmányt kapunk a már jól ismert hősnőnkkel Lilivel. És így elolvasva teljes mértékben igaza is volt miszerint Lili ismét a toppon lesz és őt ismerve nem kevés zűrbe keveredik majd. 

Hát Liliben ismét nem csalódtunk. Már az első részben is hihetetlenül megszerettem a karakterét. Egy igazán belevaló csaj. Akinek ami még mindig a szívén az a száján. Aki egy cseppet sem változott. Továbbra is hihetetlen erővel vonzza a baj és a szorult helyzeteket. Az biztos, hogy egy cseppet se unalmas az élete és az olvasóé sem aki vele tart ezen az ismét kalandos ugyanakkor veszélyes úton. 

Lili Green még ki sem heverte az előző FBI akciót amibe csöppent és amiből nem egyszerűen kevergőzött ki máris belecsöppen valamibe. Zac, az ügynök aki jó barátja is lett eltűnt. John és az FBI pedig Lili segítségét kérik, hogy megtalálják a férfi társát. 

Természetesen Lilit ismerve rögtön harcra kész. Pláne, hogy úgy tűnik Nikosz és az ő útja ismét külön válni kényszerül. Lili tehát ismét valami nehéz és veszélyesbe vágja a fejszéjét. 

Belecsöppen az éjszakai életbe, a sötét üzletek és drogok világába. De bármire kész, hogy megtalálja a barátját. 

Már a történet eleje is izgalmasan indul hiszen az előző rész vége után mindenki arra kíváncsi hogyan alakul Lili élete, kapcsolata. Majd hamar ismét be is indul ez a nem mindennapi és izgalmas kaland. A mi Lilink ismét hű magához és sokszor keveredik zűrbe, de mind emellett szerencsére sokszor az éles eszének hála ki is vágja magát egy egy helyzetből. Mi tagadás egy fantasztikus karaktert kaptunk a személyében. Minden pillanatot imádtam amit vele tölthettem. 

Ugyanis ha elkezded a történetet nincs megállás. Mintha egy filmként pergett volna le előttem. 

Belecsöppent jóformán ugyanabba a világba amiből éppen csak kiszabadult. Egy éjszakai klubokat üzemeltető férfinak kell elnyernie a  bizalmát, hogy eljusson oda ahol a Zac eltűnt. Amikor ez sikerül neki ismét nem kevés meglepetés várja. 

Nagyon reméltem, hogy úgy alakulnak a dolgok ahogy végül alakultak és ezt imádtam. 

A lány mellett ismét fenomenálisat alakított John és Nikosz. Bámulatos ahogy mindent kitalált az írónő. Ez a veszélyes akció amiben tényleg minden volt: a lebukás veszélye, félelem, halál, drogok és kínok. Mégis remekül szőtte bele az írónő a barátságot, a szerelmet, a szenvedélyt és forróságot. 

Ezekből a hozzávalókból is akadt nem kevés a történetben. Nem véletlenül lett az egyik legfantasztikusabb romantikus krimi amit olvastam. Nikosz és Lili kapcsolata és annak alakulása ismét teljesen elbűvölt. Imádom ezt a párost. És ha az ügy még nem lenne elég akkor a nem éppen szokványos, sőt nehéznek mondható kapcsolatuknak is nagyon sok mindent kell kiállnia. Nem lehet tudni vajon lehet e közös jövője kettejüknek? Hiába keresztezi a sors mindig az útjukat. 

De addig is amíg erre vártuk a választ nagyon sok szép pillanatot élhettünk át velük. Szerelemmel, gyengédséggel és vággyal tarkított pillanatokat. Ugyanakkor szenvedés, düh és még sok minden kijutott nekik. 

És ha nem lett volna elég akkor Liliék persze ezúttal is egy sokkal nagyobb ügybe tenyereltek bele mint képzelték. Hihetetlen ahogy mindent kigondolt Carrie. Bámulatos ahogy szőtte a szálakat. Végig izgultunk velük minden oldalt. 

Hol a sírás határán voltunk, aggódtunk, féltünk, szurkoltunk nekik. De nagyon sokszor na jó valljuk be főleg hála John barátunknak tudtunk nem keveset nevetni is. Ez a pali hihetetlen. Őt is nagyon imádom. Nem semmi stílusa van és dumája de pont ilyennek szeretjük. Na ha netán ő és Nikosz összekerültek akkor meg főleg. Na meg ha még Lili is csatlakozott.... Azok a beszólások és hasonlók fergetegesre sikerültek.

" – Te tényleg az összes barátnőmet elcsábítottad? 
(…) 
– Én csak hagytam magam cicám. Nem tehetek róla, hogy ellenállhatatlan vagyok." 

Mellettük természetesen jelen voltak az új karakterek. Fred nekem végig nagyon szimpatikus volt. Pláne azért ahogy Lilivel bánt. Na ugyanezt már nem mondhatom el Amandáról és Walter  barátunkról. Na tőle például hideg rázást kaptam. Akadtak rossz fiúk bőven. És nem kevés meglepetés amit tartogatott a történet. 

Mindig képes volt az írónő újabb és újabb meglepetést okozni. Imádtam amit alkotott. Csak azt sajnálom, hogy itt véget ért a történet. Na jó örülök is neki,hogy helyére kerültek a dolgok. De mivel teljesen beleszerettem a karaktereibe bármikor olvasnék még róluk. 

" – Miért kell neked mindig úgy betoppannod az életembe, hogy a súlyos szívritmuszavar és a rám ragasztott ostobán bámuló arckifejezés mellett olyan sokkélménnyel is megajándékozol, ami nagy mértékben fog hozzájárulni a kórosan korai öregedésemhez? Nem tudnál néha legalább egy galambpostát küldeni, hogy felkészülhessek rád? "

Csupa izgalom, szenvedély, szerelem és a bűnözés minden formája ez a regény de pont ettől tökéletes. A csavarok benne, ahogy végül alakultak a dolgok azok pedig egyenesen isteniek. Mindennek így kellett lennie. Remekül kivitelezett. 

Minden pillanatot imádtam amit Lilivel és a többiekkel tölthettem. Az pedig nem kérdés, hogy nálam most abszolút Nikosz  áll az élen a könyves álompasiknál. Eszméletlen ez a pasi. Egy ilyet én is szeretnék. Nem semmi, hogy mindig mindenkor a legjobb helyen van. Tökéletesen végzi a munkáját, mindig ott terem ha a lánynak szüksége van rá. Ráadásul egy dögös pasi aki imádja a lányt. Hát most komolyan csajok kell ennél több? Imádom. 

Köszönöm szépen Carrie Cooper írónőnek ezt a fantasztikus élményt. Hogy ismét ilyen fantasztikus pillanatokat tölthettem el a könyvének hála. Akármit is kapunk legközelebb (remélem hamarosan :) nagyon várom!  Nem is kérdés, hogy kötelező olvasmányok! Ahogy az sem, hogy bármikor újraolvasósak!  Szóval hajrá mindenkinek :)  

Ja és ez legyen amolyan apró betűs rész de nem kaphatunk egy saját sztorit John barátunknak? Ittbociszemekkelnéééz :) Az tuti, hogy imádnám. Sőt szerintem mindenki :D  Nálam abszolút Nikosz szerelem van de Johnt is imádjuk szóval szívesen olvasnánk róla is....

A végére pedig a borító. Ahogy megláttam beleszerettem, tökéletes választás a történethez. Nem mindennapi, különleges akárcsak a mögötte lapuló történet. Imádom.

Értékelés: 


A könyvet nagyon szépen köszönöm az Álomgyár kiadónak és Carrie Cooper írónőnek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése