2017. december 16.

Karina Halle - Túl közel hozzád

"Tinédzserként ​találkoztam először William McAlisterrel. Jóképű férfi volt, gyönyörű feleséggel. Mr. McAlister akkoriban lett édesapám partnere a cégben. Elbűvölő személyiség volt, de csak egy jó családi barát.

10 évvel később: 25 éves vagyok, egyedülálló anyaként elkövettem néhány hibát. Megküzdöttem a démonjaimmal, de most új életet kezdek. Minden az elképzeléseim szerint alakult, míg meg nem pillantottam Will McAlistert.

Elvált, és már nem csak apám barátját látom benne, már sokkal többet jelentett számomra. Árasztja magából a magabiztosságot és a sokat ígérő szexualitást. Magas, férfias, egy igazi gentleman, a tekintete erős és csábító. Teljesen odavagyok érte.

Esélyem sem lehet nála, hiszen ő az apám legjobb barátja, üzleti partnere és a főnököm. 
Igaz? 
Tévedés."

Karina Halle erőteljes története meghódította a világot, és most végre a magyar olvasóközönség is függővé válhat tőle.

A könyvet nagyon szépen köszönöm az Álomgyár kiadónak! 

Bevallom nagyon megtetszett a történet már a fülszöveg alapján. Ugyanakkor kicsit tartottam is tőle. Mindig is szerettem az ilyen sztorikat ahol egy olyan pár történetét olvashatjuk ahol mondjuk a férfi egy kicsit idősebb. Itt a kicsin van a hangsúly.

Olvastam vagyis valamennyit egy olyan sztoriból ahol ilyen téren a kor különbséggel már túlzásba estünk. Egy 50 éves egy 20 évessel? Na nekem ez már sok volt. Részben ezért tartottam ettől egy kicsit de mint kiderül ennél a regénynél ez felesleges volt.

Itt ez a része is a dolognak tökéletesen lett kitalálva.

A történetet főszereplőnője Jackie. Egy fiatal nő aki már anyuka is. Nagyon fiatalon ugrott bele egy kapcsolatban ami nem éppen volt tökéletes. Sőt! Persze mint mindig eleinte minden tündérmese szerű. Majd nagyon hamar képesek megromlani a dolgok. Sok idő kellett neki de összeszedte magát és lépett. Így indul a történetünk amikor is Jackie a kisfiával visszaköltözik a szülő városába a szüleihez.

Fiatal kora ellenére sok kijutott már neki az életben, de egy valaki mindenképpen tartotta benne a lelket: a kisfia. Egy erős nőt ismerhetünk meg a személyében akinek esze ágában sincs ismét kapcsolatba, pláne nem szerelembe bonyolódni. Ugyanakkor Jackie szeretne teljesen a saját lábára állni. Így kezd el az apja cégénél dolgozni.

És természetesen ez lesz mindennek a kezdete.

Jackie párja a történetben a már emlegetett idősebb ő nem más mint a szexi Will. A leírások alapján így, hogy egy már érett, házasságon túl lévő férfit kapunk így is azonnal beletudunk zúgni a pasiba. Nekem eleve mindig is az ilyen típusú, a kicsit idősebb pasik jönnek be. Kisfiúkkal nem kezdünk :D Na ez a pasi minden csak nem kisfiú. Neki is igencsak kijutott az élettől. Nem éppen jól alakult a házassága aminek hála ő sem akar semmi hasonlóba bonyolódni. Egy érett, helyes, kedves pasit kapunk. Aki remek barát, kolléga. Will Jackie apjával dolgozik.

Mindketten erős egyéniségek, akik tudják mit akarnak. És ha szeretnének valamit meg is szerzik. Remek páros ők ketten. Imádtam őket!

" Nem szeretem a félmegoldásokat. Mindent vagy semmit. "

Ebbe a közegbe csöppen bele a lány. Will és Jackie természetesen már ismerik egymást. Ahogy várható Jackie kamasz korában is felfigyelt már a jóképű férfira. Will mondhatni szintén de ugye már most mindketten felnőttek. Komoly és nem mindig jó élet tapasztalatokkal rendelkeznek immár. Hosszú idő után tehát ismét találkoznak. Jackie már nem az a fiatal kis lázadó lányka. Komoly, felnőtt nő lett. Aki sok mindenen ment már keresztül.

Tetszett ahogy az írónő elkezdte szőni a szálakat kettejükkel kapcsolatban. Amihez természetesen nagyban hozzájárult a közös munka. A sok együtt töltött idő. A szülei barátsága a férfival. Valamint, hogy Jackie kisfia Ty rögtön szimpatikus lett Willnek. És persze fordítva is.

Az újratalálkozás első pillanatától vonzódott egymáshoz a párunk. Kémiával aztán nem volt probléma. Imádtam ezeket a kerülgetjük egymást pillanatokat. Amikor pedig történt is valami az igazán forró és szenvedélyes volt. Tökéletesen megírt pillanatokat olvashattunk kettejükkel.

" (…) ha megtalálod azt, amitől gyorsabban dobog a szíved, és a lelked dalol, akkor azt nem engeded el. "

Remekül megírt részek voltak. Szenvedély, erotika nem túlzón, pont kellő mennyiségben. Érzelmes pillanatok. Ugyanakkor munka, barátok. Amiknek hála akadtak poénos, vicces pillanatok is.

Jackie szülei is nagyon szimpatikusak voltak. Ty-t pedig csak imádni lehet.


Remekül megírt történet. Azonnal megkedvelhető női karakterrel akivel végignézhetjük, hogy kezd új életét. Új munka, új barátok és kapcsolatok. Hogyan is birkózik meg a múltjával? Hogyan teljesít anyaként, valamint, hogy képes e újra kitárni és odaadni a szívét egy férfinak?

Fantasztikus történet. Komoly témákkal, szenvedéllyel, szerelemmel, problémákkal amik megoldásra várnak. Igaz én a bonyodalmas részét picit hiányoltam. Valami nagyobbra számítottam. De így is remek volt. Tökéletes kikapcsolódás. Ami közben Will McAlister személyében újabb kedvenc pasit avattam :) Hajrá mindenkinek! Én csak ajánlani tudom.

Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése