2018. február 3.

Megjelent!

Sziasztok!

Először is bocsánat, hogy egy kicsit eltűntem és nem éppen voltam aktív mostanában. Zajlik az élet és nem mindig jól.. Nem igazán tudtam rávenni magam semmire mostanság. Se olvasásra, se írásra. Kellett egy kis szünet. De itt vagyok és igyekszem összekapni magam :) Köszönöm, hogy addig is itt vagytok! :) 

Jöjjön ezért kezdésnek egy könyv ami már végre meg is jelent. 

Bella Andre Sullivan család sorozatának immár hetedik részéről beszélünk. Én imádom a sorozatot szóval nagyon örültem amikor láttam a hírt. Hétfőn pedig ezek szerint látogatást kell tennem a Lírába :) 

Itt is hozzá a fülszöveg és borító: 

Ezúttal a filmsztár Smith Sullivan történetét ismerhetjük meg végre! 

Bella André az erotikus romantikus családregények műfajának nagysikerű írónője, a New York Times bestseller szerzője. Érzékenyen megírt történeteit már több mint tíz országban olvashatják rajongói.

Smith Sullivan, a híres filmsztár nem képes kiverni a fejéből filmbéli partnere gyönyörű nővérét, Valentina Landont, és a tüzet, amelyet a lány hűvös kisugárzása mögött sejt.
Valentina nem utasítja el az érzékiséget vagy az igaz szerelem gondolatát. Hollywoodi menedzserként azonban túl sokszor nézte már végig, hogyan veszítik el a fejüket egyébként okos nők férfi színészek miatt, hogy aztán darabokra törjön a szívük.
Ám amikor a forgatás hetei során a Smith és Valentina közti vonzalom egyre szenvedélyesebbé válik, a férfi tudja: meg kell győznie a nőt, hogy engedje közelebb magához…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése