2018. február 15.

Szekeres Judit - A múlt árnyékában

El lehet-e temetni örökre a múltat? Vagy talán végig elkísér minket, hogy árnyékot vessen ránk, mikor kisütne felettünk a nap?

Szimóna és Márton, akiknek sikerült bebizonyítaniuk, hogy a szerelem képes legyőzni minden akadályt, az újrakezdés örömében boldogan vágnak neki a közös jövőjüknek. Azt azonban nem is sejtik, hogy az összes eddigi megpróbáltatás csupán előszele volt annak a tomboló viharnak, amely hamarosan mindent a feje tetejére állít. A történetben olyan új szereplők is feltűnnek, akiknek megjelenése visszafordíthatatlanul megváltoztatja a főhősök életét, és amikor a két fiatal már azt gondolná, hogy végre célba ért, sajnos rá kell jönniük, hogy az igazi kihívások még csak ezután következnek. Szimóna sok éven át titkolt múltja most feltárul, és elérkezik a pillanat, hogy farkasszemet nézzen élete legnagyobb ellenségével, amelyben Márton elszánt hősiességgel segíti őt. Ám az események váratlan fordulatot vesznek, és teljesen új fénybe helyezik a párkapcsolatukat. Vajon Márton valóban az a férfi, akinek Szimóna gondolja? Esetleg van, amit a lány még nem tud a párjáról? Mindez kiderül A múlt árnyékában című könyvből, amely a Meztelen igazság című regény folytatása. Tarts velem, ha te is szereted az izgalmakat.


Ha rögtön összegeznem kellene a regényt akkor azt mondanám, hogy ezt is nagyon szerettem. Igaz ha még választani is kellene akkor mégis azt mondanám, hogy engem az első rész még jobban magába szippantott. Ahogy mondtam ezt is nagyon szerettem, de az első nálam még jobbra sikerült. 

Ez a rész sokkal romantikusabb, erotikusabb. 

Nem volt kérdés, hogy nagyon várós hiszen mint minden jónak az első rész is a legjobbkor zárult le. Így hát igencsak izgalmasan, várakozással telve kezdtem neki a történetnek. Az előző vége után ami nem kicsit volt problémás kérdés volt, hogy sikerül e és, hogy is kászálódik ki ebből a párosunk. Főleg Szimóna. 

Ez a része nekem kissé talán gyorsan megoldódott. Én gonosz vagyok, kicsit húztam volna még őket. Ezáltal viszont ugye következtek a már említett romantikus és erotikus részek. Lehet nekem picit ez már sok volt és hamarabb vártam volna az izgalmakat. Mégis ennek ellenére ismét tökéletesen lettek megírva ezek a pillanatok. 

Szimóna ebben a részben is az a kedvelhető karakter akinek megismertük. Igaz Márton néha nekem sok volt. Az elsőben szerintem nem láttam ennyire irányítás mániásnak. A lány pedig néha kicsit jobban a sarkára állhatott volna itt. Oké, hogy szerelem meg minden. De néha igenis állhatott volna ki jobban azért amit akar. 


Mártont ennek ellenére persze ugyanúgy szeretjük. Még akkor is ha néha túlzásba esett. De imádjuk ezért még ezt is elnézzük neki. Igaz a tetteivel akadt pillanat amikor nem volt a szívem csücske de ez is kellett. Judit mindent megoldott. 

Maga a cselekmény része a történetnek nem kicsit volt meglepő. Remekül kitalálta az írónő. Lehet, hogy az egyik része sejthető volt mi is fog történni de remekül tálalta ezt is. Izgalmas, fordulatos. Nem lehet unatkozni az olvasása közben. Nem kis meglepetést tudott okozni ezekkel a csavarokkal. 

Természetesen ezúttal is jelen voltak a nem éppen kedvenc karaktereink. De tudjuk, hogy nélkülük a mi de pláne a szereplőink élete lenne unalmas. Ehhez jöttek még a bonyodalmak, kismillió probléma. Fájdalom, könnyek, titkok. Hozzáadjuk a romantikát, szenvedélyt és máris kész a fantasztikus olvasnivaló. 

Ezektől a kisebb dolgoktól eltekintve amiket említettem az írónő ismét egy fantasztikus regényt alkotott. Remek vég kifejlettel. Sok sok meglepetéssel. Mindent remekül kitalált  és elrendezett. 

Zozó, Lúcia, Izolda, Dóra, Liza nagyon szerettem őket. A már ismert karaktereket és azokat is akiket  közülük csak most ismerhettünk meg. Azt szerintem aki szintén olvasta a könyveket érthető, hogy Márkó például miért nem lett a szívem csücske. 

Mindezt egybegyúrva ismét egy remek regény lett. Nálam az első még inkább befutó de nem kérdés, hogy ezt is szerettem és imádom amit és ahogy ír Judit. Ezek után is kíváncsian várom a regényeit bármit írjon is. 

Ehhez pedig sok ihletet és sikert kívánok Juditnak! 

Akivel az Álomgyáros turnén végre személyesen is találkozhattam. Nagyon örültem neki. 

Csak ajánlani tudom nektek. Tökéletes romantikus olvasmány. Még sok sok hozzávalóval amitől fantasztikus történeteket kapunk. Hajrá mindenkinek! :) 



Még egyszer nagyon szépen köszönöm Szekeres Judit írónőnek és a kiadónak a könyvet! 









Értékelés: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése