2018. április 22.

Könyvbemutató Álomgyár módra :)

Igazság szerint ők a múlt vasárnapi bemutató után jöttek velem haza. Nézzétek el légyszi de ismét húzós volt a hét és szülinapoztam is és kissé sűrű volt a program :) De itten vagyok a szokásos rövidke élmény beszámolóval. 

Baráth Viki és Sienna Cole könyvbemutatóján jártam ezúttal. Nem is kellettek így a hét eleji szülinapra szebb ajándékok. 

Szóval nagyon szépen köszönöm az Álomgyár kiadónak és az írónőknek! 

Imádom a lányok írásait és nem volt kérdés mennyire várom az új könyveiket. Valami gyönyörűek lettek. Nem véletlenül voltak rengetegen kíváncsiak a bemutatón a csajokra. Ahol ismét remek volt a hangulat. Barátokkal találkozhattunk, sőt mindig bővül a csapat ami hihetetlen jó. A lányok mindenkivel kedvesen elcsevegtek. Köszönöm nekik, hogy mindig szinte régi jó ismerősként köszöntenek. Nagyon örültem, hogy ott lehettem és kezembe vehettem ezeket a szépségeket! Hatalmas gratuláció nekik a legújabb könyveikhez! 

De a sok duma után jöjjön pár kép is :) 

 Hát nem csodaszép? Valami bámulatos lett Sienna új könyvének a borítója! Alig várom, hogy őt is olvashassam! Biztos vagyok benne, hogy ismét fantasztikusat alkotott az írónő! :) 

 Viki könyve pedig <3 Aki ismer az tudja, hogy engem már olvasás nélkül is megvett hiszen Róma! És már olvasom is és a vélemény ugyanaz! Imádom! Gyönyörű lett! 


És hát itt vannak ezek a szépségek! Ryan akiből SOHA nem elég, szóval MÉÉÉÉÉG! Valamint Siennától is kaptunk egy novellát a könyv mellé! Az biztos, hogy csakis csodás szerzeményekkel tért haza aki részt vett a bemutatón! 

Ismét remek élmény volt, szóval aki csak teheti és van lehetősége eljönni ilyen eseményekre ne hagyja ki :) 

Remek barátokat szerezhetünk, megismerhetjük ezeket a csodás embereket akiktől imádunk olvasni. Fantasztikus buli ahol elbeszélgethetsz a szerzőkkel, dedikálnak, készülhetnek közös fotók :) Ezek sem hiányozhattak: 

Köszönöm a lányoknak! Valamint a bemutató utáni remek estét is :) 

Tessék nektek is beszerezni Viki és Sienna könyveit!  

Megtehetitek itt: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése